Click for Amazing Phone Card








جمعه 3 تیر 1384

آغاز شمارش آراء انتخابات رياست جمهوري، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

با پايان يافتن زمان قانوني اخذ راي كار شمارش آراء در برخي شعبه‌هاي اخذ راي در نقاط مختلف كشور آغاز شد.

به گزارش ايسنا اين درحالي است كه اخذ راي از تمام افرادي كه در شعبات مربوطه در سراسر كشور پيش از ساعت 23 حضور يافته‌اند همچنان انجام مي‌شود.

وزير كشور پيش از اين گفته بود: از گوشه كنار كشور مسوولان برگزاري انتخابات تقاضاي تمديد مهلت انتخابات را كردند ولي من فكر نمي‌كنم كه ديگر نيازي به تمديد زمان برگزاري انتخابات باشد و ما سعي مي‌كنيم ديگر زمان انتخابات را تمديد نكنيم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمين موسوي لاري طي گفت‌وگويي اظهار داشت: ‌پس از اتمام زمان راي‌گيري، شعب اقدام به شمارش آرا مي‌كنند و فرمانداران محترم موظف‌اند پس از اخذ آرا نتايج را جمع‌بندي كرده و توسط هيات اجرايي هر شهرستان به وزارت كشور از طريق سيستم يارانه‌اي اطلاع داده شود و وزارت كشور نيز در آخر، اين آرا را جمع بندي مي‌كند و ما فكر مي‌كنيم نتيجه‌ي انتخابات تا ظهر فردا به صورت قطعي مشخص شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي درمورد وضعيت آرا هموطنان خارج از كشور گفت:‌ نتايج آراي هموطنان خارج از كشور نيز پس از اتمام راي‌گيري از طريق سفارت‌ها به وزارت امور خارجه گزارش داده مي‌شود و از آنجا به ستاد انتخابات گزارش مي‌شود.

در همين زمينه:

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25191

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آغاز شمارش آراء انتخابات رياست جمهوري، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005