Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 5 تیر 1384

آقاي خاتمي: مردم ما اگر «آری» گفتن را به خوبی بلد نیستند «نه» گفتن را نیک می دانند، فرزاد مرادي

جناب آقای خاتمی

سلام

مردم ما اگر « آری » گفتن را به خوبی بلد نیستند « نه » گفتن را نیک می دانند. هشت سال پیش زمانی که شما نامزد ریاست جمهوری شدید کسی شما را نمی شناخت مگر عده ی محدودی که با شما در وزارت ارشاد سر و کار داشتند. شما آمدید و شعارهایی دادید که برای این مردم به اندازه ی خود شما ناشناس بود با این وجود مردم در آن زمان شما را انتخاب کردند. شاید شما پیش خودتان فکر کردید که همه ی آنها اندیشه های شما را پذیرفتند و به شما آری گفتند. نه ، اینچنین نبود . در آن برهه از زمان مردم ما« نه » گفتند اما ن! ه به شما بلکه به رقبای شما که آن زمان در حکومت قدرت زیادی داشتند اما ... . اگر فکر کردید که ملت به شما و طرفداران شما رای « آری » دادند به شدت اشتباه کردید متاسفانه آنطوریکه از شواهد بر می آمد فکر شما همین بود. شما آمدید با چهره ای خندان و امیدوار و مردم ساده دل این خاک نیز امید کمسویش پررنگتر شد ، اما شما انگار راه را به اشتباه رفتید. درد مردم من در آن زمان نیز مدل مو و فیلمهای سینمایی آنچنانی نبود. درد مردم من در آن زمان نیز درد نان بود که اگر همین در خانه ای نباشد ایمان نیز نیست. من شما را متهم به سوءاستفاده از قدرت نمی کنم اما اطرافیان شما را چرا. اطرافیان شما با استفاده از نام شما و اصلاحات بلایی بر سر این مردم آوردند که اکنون ! اگر نامی از اصلاحات و جامعه مدنی ببری در نظر مردم اینگونه می نمایاند که طرفدار بی بندوباری هستی. در انتخابات اخیر نیز ملت صبور ایران به صورت خیلی آرام « نه » گفتند. همه ی این مردم ستمدیده می دانستند که نظر شما و قلم بدستان و به اصطلاح روشنفکران چه بود ، اما همین مردم که روزی شما را با بیش از بیست میلیون رای به کرسی ریاست جمهوری نشاند امروز با یک « نه» بزرگ با شما خداحافظی می کند و این « نه» بزرگ را بدرقه ی راهتان می کند. به راستی ایا این مردم عوض شده اند؟ نه، مردم همیشه معیار خوبی هستند و مانند آینه عمل می کنند و اگر روزی چهره ی ما آنچنان که خواست ماست نشان نداد عیب از آینه نیست، بایستی در خویش به خوبی بنگریم تا ببینیم کجا اشتباه کردیم و کجا به بیراهه رفتیم. متاسفانه شما بیشترین ضربه را از نزدیکان خود خوردید و بدتر از آن آنکه این موضوع را دیر فهمیدید.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اکنون ملت ایران خواسته ی خود را در وجود کسی می بیند که اگرچه عوامل زیادی از درون و برون نظام تمام سعی خود را کردند تا چهره او را مخدوش کنند اما پاسخ دندان شکن خود را از همین ملت صبور و آرام دریافتند. احمدی نژاد با زبان خود مردم با آنها سخن گفت. با زبان درد . با زبان مبارزه با فقر که همان مبارزه با کفر است و مردم نیز به خوبی این حقیقت را دریافتند و به آن «آری» گفتند هر چند که فریاد « نه » آنان به دشمنان احمدی نژاد رساتر بود.

با تشکر
فرزاد مرادی

در همين زمينه:

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25261

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آقاي خاتمي: مردم ما اگر «آری» گفتن را به خوبی بلد نیستند «نه» گفتن را نیک می دانند، فرزاد مرادي' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005