Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 7 تیر 1384

برای آزاديخواهان راهی جز همکاری نمانده است، حزب مشروطه ايران

نتيجه انتخابات دور دوم رياست جمهوری چنانکه ازدور اول آشکار بود همه چيز را در سياست ايران يکسره کرده است. حزب الله در ائتلاف تنگاتنگی از حجره و حوزه و سپاه و بسيج و زير فرمان مستقيم ولايت فقيه می خواهد همه دستگاه حکومت و سياستگزاری را کنترل کند و با کنار زدن همه رقيبان بی اعتبار و بی اثر، چه "اصلاحگران" و چه "عملگرايان" اکنون در موقعيتی است که برنامه يک ايران طالبانی مسلح به بمب اتمی را به اجرا گذارد.

اکنون جامعه ايرانی، مخالفان جدی رژيم، آزاديخواهانی که خودی و غير خودی نمی شناسند و جامعه جهانی، همه با گزينشی روشن تر از هميشه روبرويند. رژيم اسلامی وآخوندی دربرابر بحران روزافزون به اصل خود بازمی گردد، به اسلام راستينی که در درون، سرکوبگری است و در بيرون صدور تروريسم. زمان گمان پروری درباره اصلاحات و عملگرائی، که در بسياری جا ها به آرزوپروری می رسيد، گذشته است. گروه فرمانروائی که امروز نقاب ها را از چهره خود بر می دارد و با خالص ترين عناصر و انديشه های خود سرتاسر صحنه را به اشغال درمی آورد جز با سخت ترين مبارزات و دربرابر تحمل ناپذير ترين فشار ها به واقعيات جامعه ايران و موقعيت بين المللی تسليم نخواهد شد. هرنشانه سازشکاری يا آشفته فکری در مخالفان، بر قدرت حزب الله و جری کردن آن خواهد افزود و هر آسانگيری جامعه بين المللی، آن را بر ادامه سياست های ماجراجويانه مصمم تر خواهد کرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

پس از دريده شدن واپسين پرده های پندار، ديگر چاره ای جز کار کردن از بيرون رژيم برای برقراری يک نظام دمکراسی ليبرال بجای جمهوری اسلامی نيست. امروز ديگر دستی در حکومت اسلامی نمانده است که گروهی درپی فشردنش باشند. حزب الله حتا واپسين اميد روشنفکران گمراه را، کسی که گويا شنيدن نامش کوه را پست می کرد، مفتضح کرده است. مخالفان آزاديخواه با ساختار قدرت متحدی سرو کار دارند و نهايت کوته بينی خواهد بود اگر هنوز در رقابت بی اساس با يکديگر از هم بگريزند و هر کدام در گوشه آسوده خود زمزمه ای بکنند. دست ما مانند هميشه برای همکاری در چهارچوب ارزش های مردمسالاری و حقوق بشر، دمکراسی ليبرال، بسوی مخالفان و موافقان مان، همه، دراز است.

پاينده ايران
زنده باد ملت ايران

حزب مشروطه ايران

در همين زمينه:

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25349

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برای آزاديخواهان راهی جز همکاری نمانده است، حزب مشروطه ايران' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005