Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 9 تیر 1384

اروپا:منتظر مي مانيم تا احمدي نژاد سياست ها يش را معلوم كند، آفتاب

اتحادیه اروپا اعلام کرد که هیچ دلیلی برای تغییر سیاست خود در قبال ایران پس از انتخابات این کشور نمی بیند.

این اتحادیه معتقد است که رئیس جمهور جدید ایران هنوز باید سیاست ها و کابینه خود را مشخص کند و از این رو اروپا منتظر خواهد ماند تا شاهد نتیجه حاصل باشد. از سویی نیز مذاکرات هسته ای ایران مسأله ای که غرب را نگران کرده، موضوعی است که بیش از ریاست جمهوری به رهبری مربوط است.

احمدی نژاد فردی است که برخلاف سایرین سابقه کمتری در حضور در عرصه سیاست دارد و دلیل مقبولیت او نیز اعلام برنامه های اقتصادی و شغلی برای مردم بود. با این حال نباید از این نکته غافل بود که وی، محافظه کاری که شدیدا به اعتقادات مذهبی پایبند است، ‌در صورت تصمیم برای تغییر پوشش و آزادی های جوانان،‌ مسلما با مخالفت به خصوص در شهرهای ایران مواجه خواهد شد.

حضور احمدی نژاد در عرصه سیاست خارجی ایران این امور را ساده و در عین حال مسأله ساز می کند. اکنون کشورهای غربی نمی دانند با چه نوع فردی در ایران طرف هستند ولی انتظار می رود اتحادیه اروپا در ماه آینده پیشنهاداتی را برای توقف غنی سازی اورانیوم به ایران ارائه دهد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در این زمان آمریکا گویا تمایلی ندارد که مستقیما با دولت جدید سروکار داشته باشد ولی در عین حال ممکن است راه حلی مانند تحریم های اقتصادی و یا در صورت لزوم برخورد نظامی را در پیش گیرد. اکنون دیگر دشمنی آمریکا با ایران کاملا آشکار است ولی ممکن است کارساز هم باشد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25421

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اروپا:منتظر مي مانيم تا احمدي نژاد سياست ها يش را معلوم كند، آفتاب' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005