جمعه 7 آذر 1382

منصور برزگر سرمربي تيم ‌ملي كشتي آزاد شد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - كشتي
دبير كميته‌ي ملي المپيك از منصور برزگر به عنوان سرمربي تيم ملي كشتي آزاد كشورمان نام برد.
بهرام افشارزاده، با اعلام اين خبر به خبرنگار كشتي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: انتخاب برزگر از سوي فدراسيون كشتي انجام شده است و ما نيز با اين گزينه موافق هستيم.
وي در عين حال تاكيد كرد: تيم كشتي ما به يك مربي با تجربه و آشنا به علم روز دنيا نياز دارد تا بتواند با در دست گرفتن سكان مربيگري تيم ملي كشتي آزاد، نتايج خوبي به همراه اين تيم در مسابقات المپيك 2004 آتن براي كشورمان به ارمغان آورد كه در اين راستا برزگر بهترين گزينه‌ي ممكن است كه تمامي خصوصيات ذكر شده را دار مي‌باشد. ما نيز با اين انتخاب فدراسيون كشتي موافقيم و اميدوارم وي بتواند در كنار آزادكاران تيم موفق باشد.
افشارزاده در ارتباط با برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده براي اردوي تمرينات تيم ملي كشتي آزاد كشورمان تصريح كرد: با مشخص شدن مربي اين تيم اردوي آزادكاران از فردا (شنبه) در مجموعه‌ي ورزشي انقلاب آغاز مي‌شود و تا يك ماه ادامه خواهد داشت. پس از آن سعي مي‌كنيم تا برنامه‌ي بعدي اردو تصميم گيري كنيم.
وي اضافه كرد: طالقاني و برزگر فردا (شنبه) پس از ديدار با مهندس مهرعليزاده، به كميته‌ي المپيك خواهند آمد تا شرايط برزگر را بررسي كرده و به آنها جامه‌ي عمل بپوشانيم.
افشار زاده در پايان تاكيد كرد: برزگر فعاليت در محيطي آرام و به دور از هر گونه تنش و جنجال مي‌خواهد و ما سعي داريم تا آن جا كه بتوانيم شرايط مساعدي را براي فعاليت وي مهيا كنيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/1713

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'منصور برزگر سرمربي تيم ‌ملي كشتي آزاد شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016