دوشنبه 17 آذر 1382

برانكو ايوانكوويچ: با وحيد هاشميان در تهران مذاكره مي‌كنم، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
سرمربي تيم ملي فوتبال بزرگسالان كشورمان با تاكيد بر دلايل شكست ايران مقابل تيم ملي كويت برنامه‌هاي نامنظم ليگ برتر فوتبال را دليل اصلي اين شكست دانست.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، برانكو ايوانكوويچ در نشست مطبوعاتي ظهر امروز در كمپ تيم‌هاي ملي فوتبال در پاسخ به سوال خبرنگاران مبني بر دلايل شكست سنگين تيم ملي فوتبال كشورمان مقابل كويت خاطرنشان كرد: از يك ماه پيش فدراسيون فوتبال كويت پيشنهاد يك ديدار دوستانه و تشريفاتي را به مناسبت خداحافظي بدرالحاجي فوتباليست ملي پوش اين كشور به فدراسيون فوتبال ايران ارايه كرده بود و فدراسيون فوتبال مي‌توانست با توجه به زمان اين ديدار برنامه‌ي منظم‌تري براي مسابقات ليگ برتر ارايه دهد.
وي اضافه كرد: ديدار مقابل لبنان، حضور بازيكنان در ليگ برتر تمامي بازيكنان تيم را به شدت خسته كرده بود و هيچ يك از بازيكنان نتوانستند طي دوهفته‌ي اخير استراحت كافي داشته باشند به همين دليل در بازي مقابل كويت آمادگي چنداني نداشتند.
سرمربي تيم ملي فوتبال بزرگسالان در ادامه تصريح كرد: ناراحتي همه‌ي شما را از شكست تيم ايران مقابل كويت درك مي‌كنم و با قاطعيت مي‌گويم برنامه‌ريزي‌ بازي‌هاي ليگ دليل اصلي شكست تيم ايران بود.
همايون شاهرخي مدير فني تيم‌ ملي در ادامه خاطر نشان كرد: نبايد با اين شكست نسبت به عملكرد برانكو ديد منفي داشته باشيم. برانكو مربي بزرگي است كه كارش را به خوبي مي‌داند. علاوه بر اين قرار شد فدراسيون فوتبال از اين پس تاريخ ديدارهاي ليگ فوتبال را چندين روز قبل اعلام كند تا در برنامه‌هاي تيم ملي تداخلي ايجاد نشود.
برانكو در ادامه با اشاره به عملكرد فدراسيون فوتبال گفت: دادكان براي موفقيت تيم ملي از هيچ حمايتي فروگذاري نمي‌كند و از اين نظر مشكلي نداريم، با رايزني‌هاي فدراسيون در آينده نيز چندين مسابقه تداركاتي با كشورهاي مختلف برگزار خواهيم كرد.
وي با اشاره به تاثيرات مثبت ديدار مقابل كويت افزود: البته اين بازي درس‌هاي زيادي براي بازيكنان ما داشت و توانستيم تا حدي به برخي از نقاط ضعف تيم پي ببريم و آن‌ها را براي برطرف شدن آناليز كنيم.
برانكو در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران در ارتباط با استفاده از بازيكنان جوان در تركيب تيم ملي خاطر نشان كرد: در ديدار مقابل كويت از جوان‌ترين بازيكنان تيم ملي استفاده كردم تا بتوانم آنان را نيز محك بزنم.
سرمربي تيم ملي فوتبال بزرگسالان كشورمان در مورد وحيد هاشميان اظهار داشت: تا زماني كه وي در تهران است با او مذاكره خواهم داشت چرا كه معتقدم از هيچ نيرويي براي استفاده در تيم نبايد غافل شد و بايد از همه‌ي پتانسيل‌هاي موجود بهره برد.
وي با اشاره به استفاده از نظر كارشناسان براي عملكرد بهتر تيم ملي فوتبال گفت: همواره از نظر كارشناسان مجرب و كارآزموده بهره مي‌برم و به نظرات آنها احترام مي‌گذارم هر مربي تفكر و سليقه‌ي خاص خود را دارد كه بايد با استفاده از تجربيات ديگران به نتيجه‌ي مورد نظر و مطلوب دست پيدا كند.
برانكو در خصوص اظهارنظر قلعه‌ نوعي سرمربي تيم استقلال پيرامون دعوت از بازيكنان تيم ملي تصريح كرد: زماني كه بگوويچ سرمربي تيم پيروزي نبود دو بازيكن تيم پيروزي در تركيب تيم ملي حضور داشتند كه هيچ يك از آنها هم اكنون در تيم ملي نيستند اين در حالي است كه تا پيش از حضور قلعه‌نوعي در استقلال تنها يك بازيكن اين تيم در تركيب تيم ملي حضور داشت كه اين ميزان پس از حضور وي به سه بازيكن افزايش يافته است. درست است كه بگوويچ هموطن من است ولي هيچگاه بهره‌گيري بيشتر از بازيكنان پيروزي به اين دليل را نمي‌پذيرم هر كس كه بخواهد مرا بايكوت كند در واقع تيم ملي را بايكوت كرده است و اين درست نيست.
غلامحسين زمان آبادي سخنگوي فدراسيون فوتبال در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران حاضر در نشست مبني بر عدم حضور نماينده‌ي فدراسيون فوتبال در قرعه‌ي مسابقات جام جهاني 2006 آلمان گفت: دعوت نامه‌ي فدراسيون جهاني فوتبال دو بار براي ايران ارسال شد ولي از آنجايي كه مي‌دانستيم ارسال نماينده‌ي كشورمان به جز هزينه براي فدراسيون نتيجه‌ي ديگري نخواهد داشت ترجيح داديم نماينده‌ي كنسولگري ايران در آلمان به اين مراسم برود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/2021

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برانكو ايوانكوويچ: با وحيد هاشميان در تهران مذاكره مي‌كنم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016