شنبه 26 ارديبهشت 1383

تيم ملي واليبال و جنگ در ژاپن، گفتگوي ايسنا با بهنام محمودي عضو تيم ملي واليبال

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس قهرماني - همگاني
بهنام محمودي با بيان اين كه تيم واليبال ايران چيزي براي از دست دادن در رقابت‌هاي انتخابي المپيك آتن ندارد گفت: بنابراين بايد بتوانيم توانايي‌هاي خود را آن طور كه هست به نمايش بگذاريم.
ملي‌پوش تيم واليبال كشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار داشت: ما هر چند با تيم ملي واليبال جوانان چند ديدار تداركاتي را انجام داديم، اما اين مسابقات به هيچ وجه بازيكنان تيم ما را تحت فشار قرار نداد تا به طور شايسته نقاط ضعف و قوت خود را بشناسيم.
وي افزود: هر چند پارك كي وون نتوانست در زمان كوتاهي كه در اختيار داشت به تمامي خواسته‌هايش برسد، اما با درايت توانست تا حدود زيادي نقاط ضعف و قوت تيم ملي را شناسايي كرده و براي رفع آنها تمرينات خاصي را در دستور كار قرار دهد.
محمودي با اشاره به گفته‌ي پارك « تيم ملي واليبال ايران براي جنگ عازم رقابت‌هاي انتخابي المپيك آتن خواهد شد» گفت: حضور در المپيك آتن آرزويي است كه تك تك بازيكنان تيم ملي واليبال براي رسيدن به آن تلاش مي‌كنند. همچنين پارك نيز به طور مكرر بر اين نكته تاكيد دارد كه «براي رسيدن به آتن بايد با تيم‌هاي قدرتمندي مانند فرانسه، كانادا و كره‌ي جنوبي جنگيد تا پيروز ميدان بود.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

عضو تيم ملي واليبال در ادامه‌ به ارزيابي تيم‌هاي حاضر در مسابقات انتخابي ژاپن پرداخت و به خبرنگار ايسنا گفت: فرانسه، كانادا، كره و ژاپن را به خوبي مي‌شناسم و با سبك بازي آنها آشنا هستم. تيم‌هاي اروپايي و آمريكاي شمالي نيز به لحاظ فيزيك بدني از قدرت ويژه‌اي برخوردارند و در كارهاي سرعتي تا حدودي ضعيف هستند. اما تيم‌هاي واليبال كره و ژاپن در حركات تكنيكي ، تاكتيكي و سرعتي از قدرت خاصي برخوردارند كه ما براي مقابله با آنها بايد از فاكتورهاي قدرت بدني لازم برخوردار باشيم و هم زمان از سرعت لازم در حركات تكنيكي و تاكتيكي استفاده كنيم كه همين امر تا حدودي كار ما را سخت خواهد كرد.
وي افزود: تيم واليبال چين نيز چند تغيير مهم در تركيب خود ايجاد كرده است. به طوري كه با دعوت مجدد از چند بازيكن قديمي و حرفه‌اي قصد دارد تا با قدرت هر چه تمام‌تر حداقل به عنوان بهترين تيم آسيايي مطرح شود.
بهنام محمودي ادامه داد: تاكنون فيلم بازي‌هاي تمامي حريفان را چند بار با مربيان تيم آناليز كرده‌ايم. با توجه به اين كه قرار است يك مربي آناليز ايتاليايي نيز در ژاپن به ما ملحق شود فكر مي‌كنم بتوانيم تا حدودي قبل از بازي‌ها از نحوه‌ي بازي آنها شناخت نسبتا خوبي پيدا كنيم.
وي در پايان در خصوص قرارداد جديدش با باشگاه‌هاي داخلي و يا خارجي به خبرنگار ايسنا گفت: باز هم اعلام مي‌كنم كه پيكان خانه‌ي من است و در صورت نداشتن دعوت نامه‌اي از سوي تيم‌هاي ايتاليايي و اروپايي؛ باز هم در اين باشگاه بازي مي‌كنم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/7689

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تيم ملي واليبال و جنگ در ژاپن، گفتگوي ايسنا با بهنام محمودي عضو تيم ملي واليبال' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016