يكشنبه 3 خرداد 1383

تيم ملي واليبال ايران جبران کرد: ايران 3 کره جنوبي صفر، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس قهرماني - همگاني
تيم ملي واليبال كشورمان پس از باخت در مقابل كانادا در دومين روز برگزاري مسابقات انتخابي المپيك آتن با عبور از تيم ملي واليبال كره‌ي جنوبي به اولين پيروزي خود دست پيدا كرد.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، واليباليست‌هاي تيم ملي پس از شكست روز گذشته‌ي خود با انگيزه‌ي بالايي در مقابل تيم كره‌ي جنوبي قرار گرفتند و توانستند 3 بر صفر (25 بر 18)، (25 بر 21) و (25 بر 16) از سد اين تيم عبور كنند.
سرويس‌هاي قدرتي بهنام محمودي در ست‌هاي اول و دوم كار را به گونه‌اي به نفع تيم ما پيش برد كه مردان دفاعي كره‌ي جنوبي به هيچ عنوان نتوانستند با حركت‌هاي سرعتي خود مانع از پيروزي ملي‌پوشان ما شوند.
پارك كي وون، سرمربي تيم ملي كه به خوبي تيم كره‌ي جنوبي را آناليز كرده بود با تعويض‌هاي به موقع و تغيير تاكتيك، از سرمربي تيم ملي واليبال كره تنها يك تماشاگر ساخته بود. سرمربي كره هر چه در توان داشت براي مقابله با تاكتيك‌هاي پارك به كار بست اما در نهايت اين مردان پارك بودند كه پيروزمندانه از زمين بازي خارج شدند.
نتايج ساير ديدارهاي امروز متعاقبا ارسال خواهد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مربي تيم ملي واليبال:
چيـن و ژاپـن را نيـز شكست مي‌دهيم
تيم ايران بدون نقص در مقابل كره ظاهر شد

حسن منصوري گفت: اگر تيم ملي واليبال ايران همانند بازي با كره از تمامي توانايي‌هاي خود استفاده كند، شكست چين و ژاپن نيز ممكن است و مي‌توانيم به عنوان بهترين تيم آسيايي راهي مسابقات المپيك آتن شويم.
مربي تيم ملي واليبال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ضمن تاكيد بر مطلب فوق اظهار داشت: در حال حاضر واليبال ما يكي از بهترين تيم‌هاي ملي تاريخ خود را در اختيار دارد. زحمات ديروز فدراسيون واليبال امروز به بار نشسته است. به طوري كه ملي‌پوشان ما اين بار انتقام تمامي شكست‌هاي خود را از تيم ملي واليبال كره‌ي جنوبي گرفتند.
وي افزود: در مقابل تيم كره‌ي جنوبي، بازيكنان ما تمام تمرينات و نكاتي را كه سرمربي تيم در طول برگزاري اردوهاي مختلف به بازيكنان گوشزد كرده بود را پياده كردند.
منصوري در ادامه با اشاره به هنرنمايي بازيكناني چون حسيني و بهنام محمودي گفت: در بازي برابر كره در يك كلام مي‌توان گفت كه تمامي زحمات اصلي تيم بر عهده‌ي بازيكناني چون حسيني، محمودي و تركاشوند بود، هر چند ساير بازيكنان تيم نيز در اين پيروزي نقش داشتند اما به هيچ عنوان نمي‌توان از زحمات اين بازيكنان به سادگي گذشت. دفاع‌هاي روي تور و خصوصا دريافت‌هاي اول تيم‌ ما تقريبا بدون نقص انجام مي‌گرفت.
وي اظهار داشت: ما در بازي‌هاي قبلي كه در مقابل كره‌ي جنوبي ظاهر مي‌شديم هميشه از پيش بازنده بوديم اما در اين ديدار پارك به همه ثابت كرد كه تيم ملي واليبال ايران با چه قدرتي راهي اين دوره از مسابقات شده است، البته اين در حالي است كه ما نسبت به ساير حريفان خود از كمترين ديدارهاي تداركاتي برخوردار بوديم.
مربي تيم ملي واليبال با بيان اين كه حضور تمامي عوامل در كنار تيم ملي توانسته تاكنون كادر فني قدرتمندي را در راس تيم ملي واليبال قرار دهد به خبرنگار ايسنا گفت: بهره بردن از مربي آناليز ايتاليايي به همراه حضور پزشك با تجربه به مانند دكتر HA توانسته است تمامي نيازهاي بازيكنان و سرمربي تيم ملي را به نوعي برآورده كند. آناليز تيم‌هاي حريف و دردهاي عضلاني برخي بازيكنان ما يكي از مواردي بود كه همواره ما را در رسيدن به نتايج ايده‌آل بازمي‌داشت اما در اين دوره از مسابقات فدراسيون با رفع اين مشكلات گروه بدون نقصي را روانه‌ي ژاپن كرده است.
وي همچنين با اشاره به ساير ديدارهاي تيم ملي واليبال، خصوصا بازي با تيم ملي چين اظهارداشت: واقعيت اين است كه تيم ما نسبت به گذشته بسيار قوي‌تر شده است. كره تيمي بود كه تاكنون در مقابل تيم ملي ما شكست نخورده بود اما چين و ژاپن تيم‌هايي هستند كه ما آنها را در گذشته شكست داده‌ايم و باز هم مي‌توانيم اين كار را تكرار كنيم.
منصوري گفت: تعامل بيشتر اكبري با ساير بازيكنان و تقويت دفاع‌هاي كناري، مي‌تواند از بازيكنان ما تيمي را بسازد كه هيچ تيم آسيايي توان مقابله با آن را نداشته باشد.
مربي تيم ملي واليبال در پايان به خبرنگار ايسنا افزود: باخت مقابل كانادا براي تيم ما يك اتفاق غير منتظره نبود چرا كه توانايي‌هاي اين تيم آمريكايي بسيار بالاتر از تيم‌هاي آسيايي است. ما حتي مي‌توانستيم يك ست را از كانادا ببريم اما با اين حال باز هم اعلام مي‌كنم كه تيم ملي واليبال ما مي‌تواند به عنوان بهترين تيم آسيايي راهي المپيك شود.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/8055

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تيم ملي واليبال ايران جبران کرد: ايران 3 کره جنوبي صفر، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016