يكشنبه 17 خرداد 1383

اميررضا خادم: بعد از پنجمين المپيك از كشتي خداحافظي مي‌كنـم، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - كشتي
قهرمان جام ساساري ايتاليا گفت: در صورتي كه توفيق حضور و يا عدم حضور در پنجمين المپيك را پيدا كنم با توجه به مسووليت جديدم در مجلس شوراي اسلامي، با كشتي خداحافظي خواهم كرد.
اميررضا خادم در گفت‌وگو با خبرنگار كشتي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين كه در جام ساساري ايتاليا به نتيجه‌ي لازم دست پيدا كردم، اظهار داشت: پس از حرف و حديث‌ها و صحبت‌هايي كه مدتي پيرامون حضور، عدم حضور و يا نوع حضورم در كشتي شده بود، قصد ادامه‌ي كار را نداشتم. اما تصور كردم شايد اين عدم حضور، چنين شائبه‌اي را بوجود آورد كه تنها قصدم حضور در المپيك بدون پشت سر گذاشتن موانع موجود و به عنوان يك شركت كننده صرف بوده است.
وي اضافه كرد: براي اين كه چنين شائبه‌اي بوجود نيايد و ثابت كنم كه يك سال و اندي تمرين به اين دليل بود تا افتخار شركت در پنجمين المپيك زندگي‌ام را پيدا كنم، در جام ساساري ايتاليا شركت كردم.
خادم خاطرنشان كرد: با وجود اين كه در وزن 84 كيلوگرم، رقابت‌ها فشرده و سنگين بود، اما با كسب مدال طلاي اين جام نه تنها چنين شائبه‌هايي را از بين بردم، بلكه به من ثابت شد كه از توانايي لازم براي رقابت مناسب در كشتي دوره‌اي، حتي با كشتي‌گيران مطرح وزن 84 كيلوگرم دنيا، برخوردارم.
وي ادامه داد: موفقيت در اين جام زمينه‌اي شد تا هم از لحاظ بدني خود را بسنجم و هم اين كه خود را در يك مسابقه‌ي دوره‌اي تست كنم و شرايط تفكر دوباره به المپيك را براي خود به وجود بياورم.
قهرمان مسابقات جهاني 1991 وارنا، تصريح كرد: با توجه به اين كه مجلس هنوز كار خود را به معناي واقعي شروع نكرده است، در حال انجام تمرينات هستم و در كنار آن به وظيفه‌اي كه بر عهده‌ام گذاشته شده، مي‌پردازم. همچنين در اين ارتباط قصد دارم با مسوولين ذيربط در مجلس نيز در خصوص حضورم در جام اوماخانف مذاكراتي داشته باشم كه از حضورم در اين جام حمايت كنند.
دارنده‌ي دو مدال برنز المپيك‌ بارسلون و آتلانتا همچنين به ايسنا گفت: با توجه به اين كه رقابت‌ها در وزن 84 كيلوگرم سنگين است، چه من به المپيك بروم و يا فرد ديگري، نمي‌توان اين انتظار را داشت كه در اين وزن بتوانيم در المپيك موفق به كسب مدال شويم. اما به شخصه اميدوارم اگر اين توفيق را پيدا كردم و قرعه‌ي مناسبي را به دست آورم تا در حد و اندازه‌ي خود، رقابت‌هاي خوبي را به نمايش بگذارم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي تاكيد كرد: يقينا نمي‌توانم بگويم در المپيك به مدال دست پيدا خواهم كرد يا نه، اما تصورم اين است چون وزن 84 كيلوگرم كشورمان موقعيت خوبي در كشتي دنيا ندارد (نمونه‌ي بارز اين مساله مسابقات جهاني سال گذشته است)، اميدوارم هر كسي انتخاب مي‌شود، نماينده‌ي شايسته‌اي براي كشور باشد.
خادم در پايان خاطر نشان كرد: با توجه به اين كه از 2 ماه ديگر كار مجلس جدي‌تر مي‌شود و وضعيت كميسيون‌ها مشخص مي‌شود، بيشترين وقت خود را صرف مجلس خواهم كرد و ديگر فرصتي براي ادامه‌ي كشتي ندارم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/8585

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اميررضا خادم: بعد از پنجمين المپيك از كشتي خداحافظي مي‌كنـم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016