جمعه 5 تير 1383

علي کفاشيان:خادم فقط به دليل عدم صدور رواديد از سفر باز ماند؛ حل مشکلات پرسپوليس حدود يک ماه به طول مي انجامد، ايلنا

عدم شرکت" امير رضاخادم" در مسابقات جام اوماخانف, به دليل صادر نشدن رواديد اين کشتي‌‏گير بود و هيچ دليل ديگري نداشت .
علي کفاشيان- معاونت فني سازمان تربيت بدني- در گفت و گوي اختصاصي با خبرگزاري کار ايران, ايلنا, تصريح کرد گر چه امير رضا خادم پيش از اين تمايلي براي حضور در مسابقات بين المللي جام اوماخانف نداشت، اما در نهايت عدم صدور رواديد مانع انجام اين کار شد و شايعات ديگري که در اين زمينه به گوش مي رسد, صحت ندارد.
کفاشيان در ادامه افزود: اين که گفته مي شود، کميته ملي المپيک مخصوصا مدارک خادم را تحويل سفارت روسيه نداده به هيچ وجه صحت ندارد و مدارک اين کشتي گير همانند ساير افراد کاروان اعزامي به سفارت روسيه تحويل داده شده و همان طور که براي چند نفر ديگر رواديد صادر نشد، براي خادم نيز اين امر تحقق پيدا نکرد.
معاونت فني سازمان تربيت بدني اطمينان داد که فدراسيون کشتي با بررسي و ارزيابي کليه شرايط و مبارزات کشتي گيران وزن 84 کيلوگرم در رقابت هاي بين‌‏المللي جام اوماخانف و زيلوفسکي، ملي پوش اين وزن در المپيک را انتخاب مي‌‏کند و نبايد اين تصور وجود داشته باشد که از هم اکنون کشتي گير خاصي براي اين منظور انتخاب شده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

کفاشيان در خصوص مشکل عدم صدور رواديد براي برخي ورزشکاران کشورمان طي ماه هاي اخير, خاطر نشان ساخت: هر کشوري براي صدور رواديد مقررات و قوانين خاص خود را دارد؛ بر اين اساس عدم صدور رواديد براي ورزشکاران ايراني از هيچ مساله حاشيه‌‏اي نشات نمي گيرد.
معاونت فني سازمان تربيت بدني, اهميت حضور کليه ورزشکاران کشورمان در رقابت هاي المپيک آتن را مورد اشاره قرار داد و گفت : بدون ترديد تمامي ورزشکاراني که سهميه حضور در آتن را کسب کرده اند، بدون هيچ گونه مشکلي از نظر صدور رواديد عازم اين مسابقات خواهند شد و جاي هيچ گونه نگراني از اين حيث وجود ندارد.
به اعتقاد وي, تلاش ورزشکاران المپيکي کشورمان در کليه رشته ها ستودني است به گونه اي که دست اندر کاران ورزش کشور را از هم اکنون به کسب نتايج در خشان در المپيک آتن اميدوار کرده است.
وي همچنين در خصوص حل مشکلات مالي باشگاه پرسپوليس تهران يادآور شد : با وجود اين که مدير عامل جديد اين باشگاه و هم چنين اعضاي جديد هيات مديره مشخص شده اند, نبايد براي حل مشکلات اين تيم بي‌‏تابي کرد و مرتفع شدن اين مشکلات به زماني در حدود يک ماه نيازمند است.
کفاشيان در خاتمه تصريح کرد : هم اکنون مسوولان اين تيم در تلاشند که مشکلات مالي را مرتفع کنند که سازمان تربيت بدني در حل اين مشکلات در کنار پرسپوليس خواهد بود و کمک هايي را در اختيار اين باشگاه مي گذارد .

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/9345

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'علي کفاشيان:خادم فقط به دليل عدم صدور رواديد از سفر باز ماند؛ حل مشکلات پرسپوليس حدود يک ماه به طول مي انجامد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016