سه شنبه 9 تير 1383

بهنام محمودي واليباليست تيم ملي رسما به "ريما كريما"ي ايتاليا پيوست

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس قهرماني - همگاني
در چند روز اخير اخبار متفاوتي از وضعيت بهنام محمودي واليباليست تيم ملي كشورمان به گوش مي‌رسيد به طوري كه طبق آخرين اخبار، فدراسيون واليبال اعلام كرد كه دعوت نامه‌ي محمودي به فدراسيون رسيده است اما هنوز كارهاي ترجمه آن انجام نشده است. اين در حالي است كه بهنام محمودي رسما خبر از عقد قرارداد نهايي با تيم «ريما كريما» ايتاليا به مدت يك سال مي‌دهد.
وي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين كه هم اكنون با هيچ باشگاه داخلي قراردادي ندارد گفت: قرارداد من با باشگاه پگاه به اتمام رسيده است و من احتياجي به اخذ رضايت نامه از اين تيم ندارم. من حتي ITC خود را از فدراسيون دريافت كرده‌ام و بعد از رقابت‌هاي جام شيخ راشد راهي ايتاليا خواهم شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

محمودي افزود: مسولين تيم واليبال «ريما كريما» از من خواستند تا با اين تيم قرارداد 2 ساله‌ به امضا برسانم اما من بهتر ديدم كه قراردادم به مدت يك سال باشد.
عضو تيم ملي واليبال كشورمان در پايان اظهار داشت: هر چند به لحاظ مالي قرارداد من با اين باشگاه چندان قابل توجه نيست اما با توجه به شرايط تيم‌هاي واليبال ايتاليا فكر مي‌كنم در ايتاليا به پيشرفت‌هاي بيشتري خواهم رسيد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/9518

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بهنام محمودي واليباليست تيم ملي رسما به "ريما كريما"ي ايتاليا پيوست' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016