جمعه 6 شهريور 1383

منصور برزگر: علت شكست دبير را از كميته فني بپرسيد، دبير: شرمنده مردم هستم، ايپنا

عليرضا دبير

منصور برزگر: علت شكست دبير را از كميته فني بپرسيد
دبير :باختم!

منصور برزگر گفت:اگر در مورد شكست دبير از من سؤال كنيد در اشتباه هستيد كساني بايد پاسخگو باشند كه وي را به المپيك فرستادند.
منصور برزگر سرمربي تيم‌ملي كشتي آزاد كشورمان لحظاتي پس از شكست عليرضا دبير مقابل ماخاچ مرتضي علي‌اف جوان در گفت و گو با خبرنگار اعزامي خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)؛ اظهار داشت: در خصوص شكست دبير كساني مسؤول هستند كه وي را به المپيك فرستادن و شما بايد دليل اين شكست را از آنها بپرسيد.
برزگر ادامه داد: من گمان مي‌كنم دبير هم اكنون يك كشتي‌گير بازنده است، همين. او به كشتي‌گير روس باخت، به كسي كه بهتر كشتي گرفته بود.
همچنين عليرضا دبير قهرمان المپيك سيدني نيز كه در ميان بهت و حيرت تماشاچيان ايراني حاضر در سالن آنوليسا ديدار نخست خود را به كشتي‌گير روس واگذار كرده بود و از پاسخ به نمايندگان رسانه‌هاي گروهي خود‌داري مي‌كرد تنها در پاسخ به اعتراض خبرنگار (ايپنا) سري تكان داد و گفت: باختم!
گفتني است: ماخاچ مرتضي علي‌اف جوان در نخستين ديدار خود قهرمان المپيك سيدني عليرضا دبير را شكست داد.
شايان ذكر است: در اين دوره از رقابت‌هاي المپيك تا اين لحظه هيچ كشتي‌گيري نتوانسته عنوان قبلي خود را در المپيك سيدني تكرار نمايد.
--------------------------------

عليرضا دبير:
شرمنده مردم هستم

من دست به گريبان مشكلي جدي بودم كه از اين مشكل اخيراً حادتر شده است.
عليرضا دبير نماينده كشورمان در وزن 66 كيلوگرم كشتي آزاد بازي‌هاي المپيك در گفت و گو با گروه كشتي خبرگزاري ورزش

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ايران (ايپنا)؛ اظهار داشت: من با يك مشكل جدي دست به گريبان هستم كه اخيراً حادتر شده و برايم واقعاً دشوار بود كه تعادل روحي رواني خود را حفظ كنم. كشتي‌گير روس نيز غافلگير كننده بود و خيلي خوب كشتي گرفت و اصلاً براي من قابل پيش‌بيني نبود.
وي در پايان تصريح كرد: من در هر صورت شرمنده مردم هستم و از اين كه نتوانستم خواسته آنان را برآورده كنم عذرخواهي مي‌كنم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/11318

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'منصور برزگر: علت شكست دبير را از كميته فني بپرسيد، دبير: شرمنده مردم هستم، ايپنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016