جمعه 6 شهريور 1383

جدول رده‌بندي مدال‌هاي المپيك آتن؛ ايران با طلاي هادي ساعي 16 پله صعود كرد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس المپيك آتن
در ادامه‌ي چهاردهمين روز از بيست و هشتمين دوره‌ي بازي‌هاي المپيك آتن، تيم ايران با كسب دومين مدال طلاي خود به رده‌ي سي و سوم جدول رده‌بندي مدال‌ها صعود كرد.
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در حالي كه تا صبح امروز (جمعه)، تيم ايران با كسب تنها مدال طلاي حسين رضازاده در رده‌ي چهل و نهم قرار داشت، با كسب دومين طلاي خود توسط هادي ساعي در رشته‌ي تكواندو، 16 پله در جدول رده‌بندي مدال‌ها صعود كرد تا در مكان سي و سوم قرار گيرد.
اكنون تيم ايران با دو مدال طلا، بالاتر از تيم‌هاي اتريش، كنيا، جمهوري چك، ليتواني و سوييس قرار دارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

هم‌چنين كشورهاي شيلي با دو مدال طلا و يك برنز، تايلند با دو مدال طلا و چهار برنز، اتيوپي با دو مدال طلا، يك نقره و يك برنز، و بلغارستان با دو مدال طلا، يك نقره و هشت برنز بالاتر از تيم ايران جاي دارند.
اما در صدر جدول رده‌بندي مدال‌ها، تا كنون تيم آمريكا با كسب 28 مدال طلا، 32 نقره و 25 برنز پيشتاز است، چين با كسب 25 مدال طلا، 17 نقره و 12 برنز در مكان دوم قرار دارد و تيم استراليا با كسب 16 مدال، 11 نقره و 16 برنز در مكان سوم جاي دارد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/11334

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'جدول رده‌بندي مدال‌هاي المپيك آتن؛ ايران با طلاي هادي ساعي 16 پله صعود كرد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016