چهارشنبه 8 مهر 1383

ديدار فوتبال ايران ـ آلمان؛ اختصاص 900 صندلي به خانواده‌هاي ايراني و آلماني، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
خانواده‌هاي آلماني و ايراني در كنار يكديگر ديدار دوستانه‌ي ايران و آلمان را تماشا مي‌كنند.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با نزديك‌تر شدن به ديدار دوستانه‌ي ايران و آلمان علاقه‌مندان به فوتبال؛ مشتاق شنيدن خبرهاي اين ديدار تاريخي در كشورمان هستند.
آلماني‌ها از فدراسيون فوتبال كشورمان تقاضا كرده‌اند براي حضور خانواده‌هاي آلماني موافقت لازم به عمل آيد. اين در حالي است كه مسوولان ورزش كشورمان در حال رايزني‌هاي لازم براي حضور خانواده‌هاي ايراني در كنار آلماني‌ها هستند تا براي اولين بار شاهد حضور تعدادي از تماشاچيان همراه با خانواده‌هاي خود در استاديوم يكصد هزار نفري آزادي باشيم. در پي اين درخواست قسمتي از استاديوم يكصد هزار نفري آزادي براي اين منظور در نظر گرفته شده است كه گنجايش حضور نهصد تماشاگر را دارد.
همچنين طي چند روز گذشته، فدراسيون فوتبال كشورمان با ارسال نمابري به خبرگزاري‌ها، مطبوعات و راديو و تلويزيون تنها از يك خبرنگار و عكاس براي پوشش خبري اين ديدار دوستانه دعوت به عمل آورده بود كه ظاهرا حراست سازمان تربيت بدني قصد دارد براي خبرگزاري‌ها و راديو و تلويزيون اين استثنا را قايل شود و يك خبرنگار همراه با مترجم را به اين مسابقه دعوت كند. اين در حالي است كه همه‌ي نمايندگان مطبوعات و هفته‌نامه‌ها نمي‌توانند در اين مسابقه حضور يابند و بر اساس نام نشريات استثناهايي در نظر گرفته مي‌شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حراست سازمان تربيت بدني هم اكنون در حال بررسي و جمع‌آوري هر گونه اطلاعات و آمار براي برگزاري هر چه بهتر اين مسابقات است و مقدمات صدور ID كارت‌ها را فراهم مي‌كند.
تدابير و تمهيدات لازم براي محل استقرار ميهمانان، خبرنگاران و مسوولان كشور آلمان در نظر گرفته شده است تا زمينه‌ي لازم براي بخش فني كه زودتر وارد ايران مي‌شوند فراهم باشد.
بليت برگزاري اين مسابقه پيش فروش نمي‌شود اما در شكل و نحوه‌ي توزيع بليت اقدامات جديد انجام مي‌شود.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/12486

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ديدار فوتبال ايران ـ آلمان؛ اختصاص 900 صندلي به خانواده‌هاي ايراني و آلماني، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016