دوشنبه 13 مهر 1383

وحيد هاشميان: بازيكنان بايرن و خبرنگاران دائما درباره ايران از من مي‌پرسند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
بازيكن تيم ملي فوتبال كشورمان، گفت: ديدار ايران با آلمان براي مردم و روساي فدراسيون فوتبال آلمان از اهميت ويژه‌اي برخوردار است و آنها براي نتيجه‌ي اين ديدار حساسيت زيادي قائل هستند.
وحيد هاشميان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار داشت: كلينزمن زير ذره بين شديد مطبوعات و مردم آلمان قرار دارد و او مي‌خواهد با كسب يك نتيجه‌ي خوب در اين ديدار توانايي‌هاي خود را نشان دهد.
وي درباره‌ي انعكاس ديدار دوستانه‌ي تيم ملي ايران برابر آلمان در مطبوعات اين كشور، گفت: خبرنگاران آلماني بسيار مشتاق هستند كه به تهران بيايند و مدام از من درباره‌ي جو استاديوم آزادي سوال مي‌پرسند و زمانيكه به آنها مي‌گويم يكصد هزارنفر براي تماشاي اين ديدار به ورزشگاه مي‌آيند متعجب مي‌شوند.
هاشميان از تماشاگران و هواداران تيم ملي فوتبال كشورمان درخواست كرد در ديدار روز شنبه فرهنگ والاي ايرانيان را به مردم آلمان و بازيكنان اين كشور نشان دهند تا رابطه‌ي فوتبال دو كشور همچنان مثبت ادامه يابد.
وي به خبرنگار ايسنا گفت: بازيكنان ملي پوش بايرن مونيخ از من مدام در مورد اين ديدار سوال مي‌كنند و بسيار مايل هستند كه بدانند ايران در چه جايگاهي از فوتبال دنيا قرار دارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

هاشميان به مصدوميت فاهرنهورست اشاره كرد و گفت: در بازي برابر وردربرمن او از من در مورد فوتبال ايران پرسيد و قرار شد پس از اين ديدار پيراهنهاي يكديگر را با هم عوض كنيم ولي پس از شكستگي بيني او كلينرمن او را خط زد و به جاي او كريستين ورنز به تيم ملي آلمان دعوت كرد.
وي درباره‌ي تيم ملي آلمان، گفت: افراد دعوت شده به اردون آلمان از بهترين بازيكنان اين كشور هستند اما ايران نيز تيم بسيار خوبي است كه ان شاء الله با دوندگي زياد در اين ديدار نتيجه‌ي بسيار خوبي را به دست خواهيم آورد.
هاشميان در پايان درباره‌ي زمان پيوستنش به اردوي تيم ملي، خاطرنشان كرد: هنوز زمان دقيق آمدنم به ايران مشخص نيست.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/12674

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وحيد هاشميان: بازيكنان بايرن و خبرنگاران دائما درباره ايران از من مي‌پرسند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016