جمعه 17 مهر 1383

ورزشگاه يكصد هزار نفري آزادي آماده‌ي برگزاري ديدار ايران و آلمان (همراه با چند عکس)، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
استاديوم يكصد هزار نفري آزادي به طور كامل آماده‌ي برگزاري ديدار روز شنبه‌ي تيم ملي كشورمان برابر تيم ملي آلمان است و فضاي ورزشگاه پير پايتخت رنگ و بوي جديدي به خود گرفته است.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، يك شركت آلماني كه وظيفه‌ي تبليغات دور زمين را بر عهده دارد به طور كامل تابلوهاي تبليغاتي چرخاني را در اطراف زمين چمن استاديوم آزادي مستقر كرده است.
صندلي‌هاي شكسته شده در قسمت‌هاي مختلف استاديوم نيز تعويض شده و بعضا رنگ‌هاي اين صندلي‌ها نيز تغيير كرده است. همچنين جايگاه ويژه‌اي براي حضور خانواده‌هاي آلماني در ضلع غربي استاديوم تعبيه شده است.
اسكوربورد ورزشگاه آزادي نيز كه يكشنبه‌ي هفته‌ي گذشته از تايوان وارد شده بود داراي يكي از پيشرفته‌ترين سيستم‌هاي اسكوربورد در جهان (LED) بوده و با تلاش مسوولان استاديوم اين اسكوربورد براي بازي فردا بهره‌برداري شده است.
بيست و چهار دستگاه دوربين‌ شبكه‌ي تلويزيوني ZDF به طور كامل در ورزشگاه مستقر شده و دو اتاق ويژه‌ي اين شبكه در تونل رختكن ورزشگاه و اتاق فرمان كاملي را براي تصويربرداران اين شبكه‌ي تلويزيوني فراهم آورده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/12854

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ورزشگاه يكصد هزار نفري آزادي آماده‌ي برگزاري ديدار ايران و آلمان (همراه با چند عکس)، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016