يكشنبه 19 مهر 1383

رویترز: زنان ایرانی هم در ورزشگاه آزادی حضور داشتند، مهر

تیم ملی آلمان با دو گل فابین ارنست و توماس برداریچ در مسابقه دوستانه شنبه شب بر تیم ملی ایران غلبه کرد تا از زمان تصدی مربیگری یورگن کلینزمن هیچ شکستی در کارنامه نداشته باشد.
به گزارش خبرنگار "مهر" خبرگزاری رویترز با اشاره به بازی تیم های ایران و آلمان گزارش داد: ایرانی ها برای نخستین بار طی یک دهه گذشته میزبان یک تیم قدرتمند بودند . از این دیدار 110 هزار تماشاگر دیدن کردند . ضمن اینکه 150 هزارهواداردیگربه دلیل اینکه نتوانسته بودند بلیت تهیه کنند دربیرون از ورزشگاه حضور داشتند. هواداران زن ایرانی به زعم اشتیاق برای تماشای این مسابقه نتوانستند در ورزشگاه حضور پیدا کنند حال آنکه زنان آلمانی در ورزشگاه حضور داشتند. البته درمیان زنان حاضر در ورزشگاه تعدادی نیز ایرانی بودند و روشن نشد که این زنان در استخدام سفارت آلمان در ایران بودند و یا به طور اختصاصی اجازه حضور در ورزشگاه را پیدا کرده بودند.


تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رویترز در جایی دیگر به جوانگرایی تیم ملی آلمان اشاره می کند و می گوید: آلمان دوران بهبودی پس از شکست در جام ملت های اروپا در سال 2004 را پشت سرمی گذارد و با تیمی جوان شده زیر نظر یورگن کلینزمن مربی متشخص تیم تا به حال در بازی با تیم های اتریش ، برزیل و ایران دارای 2 پیروزی و یک تساوی شده است.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/12927

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رویترز: زنان ایرانی هم در ورزشگاه آزادی حضور داشتند، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016