يكشنبه 3 آبان 1383

عليرضا دبير: شايد براي هميشه كشتي نگيرم! ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - كشتي
قهرمان كشتي جهان و المپيك گفت: براي انجام فيزيوتراپي روي كتفم تصميم گرفتم به آمريكا سفر كنم، اما هنوز مشخص نيست كه اين درمان چه مدت به طول انجامد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، عليرضا دبير پس از سال‌ها افتخارآفريني براي ايران، با مصدوميت شديد از ناحيه‌ي كتف، دست به گريبان شده و با گذشت 50 روز از عمل جراحي، هنوز جواب قطعي درباره‌ي وضعيتش دريافت نكرده است.

دبير به خبرنگار كشتي ايسنا گفت:« براي ادامه‌ي معالجه‌ي كتفم راهي آمريكا ‌شدم كه اين احتمال نيز وجود دارد تا بار ديگر عمل جراحي انجام دهم.»

دبير در شرايط فعلي از آينده‌ي ورزشي خود و بازگشت دوباره به روي تشك‌هاي كشتي اطمينان خاطر ندارد.
وي در اين باره گفت:« حتي دكترها نيز نمي‌توانند با قاطعيت از وضعيتم در آينده صحبت كنند و در مورد اين كه چه زماني بتوانم به روي تشك بازگردم و اين كه آيا بتوانم كشتي بگيرم، هيچ چيزي مشخص نيست.»

دارنده‌ي 5 مدال طلا و نقره‌ي جهان و المپيك كه دو سال از كسب مدال دور شده است، در رابطه با برخورد جامعه‌ي كشتي در اين مدت به ايسنا گفت:« اجازه بدهيد در اين خصوص صحبتي نكنم و فقط صبر مي‌كنم تا اين دوران سپري شود.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در خصوص فعاليت‌هاي خود پس از المپيك گفت:« ‌در اين مدت تنها به درمان كتفم پرداختم. همچنين بيشتر انرژي خود را روي درسم گذاشتم. اين مسايل سبب شد كمي از كشتي دور شوم. حتي قوانين جديد را نه ديده‌ام و نه پي‌گيري كرده‌ام كه وضعيت كشتي با شرايط جديد به چه صورتي شده است.»

دبير در پايان خاطر نشان كرد:« اميدوارم هر كه سرمربي كشتي ايران مي‌شود، در كار خود موفق باشد.»

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/13494

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عليرضا دبير: شايد براي هميشه كشتي نگيرم! ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016