سه شنبه 10 آذر 1383

عليرضا دبير در گفت وگو با ايلنا: به اين پست ها نمي‌‏انديشم، مي‌‏خواهم كشتي بگيرم، ايلنا

عليرضا دبير

تهران- خبرگزاري كار ايران

عليرضا دبير پس از نشست دو ساعته با محمدرضا طالقاني از علاقه خود به ادامه كشتي خبر داد.

عليرضا دبير, قهرمان المپيك 2000 سيدني ودارنده مدال طلاي جهان در سال 1998و برنده مدال نقره جهان در سال هاي 1999,2001و2002 پس از پايان مذاكره با رييس فدراسيون كشتي در گفت وگويي اختصاصي با خبرگزاري كار ايران،‌‏ايلنا، گفت: پس از دو ساعت مذاكره با حاج آقا طالقاني و سنجيدن تمام جوانب به اين نتيجه رسيدم كه اگر در حال حاضر كشتي بگيرم بيشتر به مردم و مملكتم خدمت مي كنم.
وي افزود: در اين ميان موقعيت افراد ديگر هيچ ارتباطي به من و تصميم كنوني ام ندارد و تمايلي هم ندارم در مورد ديگران صحبت كنم تنها مي گويم فعلا قصد دارم كشتي بگيرم و البته تحصيل در مقطع دكتراي برايم از اهميت بالاتري برخوردار است.
دبير در پاسخ به اين سوال كه نظرت در مورد اظهارنظر كفاشيان مبني بر زود بودن قبول اين پست براي وي, چيست؟ تصريح كرد: "مديريت به سن و سال نيست و دانش,تجربه مستند است. من در حال حاضر به اين پست ها نمي انديشم، البته اين توضيح لازم است كه يك زماني سابقه خيلي مهم بود چرا كه همه معيارها ثابت بود اما در حال حاضر متغيرها آن‌‏قدر زياد است كه در مديريت سابقه كمرنگ شده و آنچه از اولويت اهميت برخوردار است دانش است اينكه چه طور؟ چه موقع؟ و كجا بتواني از اطلاعات استفاده كني كه اين مسائل به دانش فرد برمي گردد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

با همه اين تفاصيل، ترجيح مي دهم ذهنم را معطوف اين مسائل نكنم با جديت به ادامه تحصيل بپردازم. در اين رابطه براي هر شخصي كه اين مسئوليت را پذيرفت آرزوي موفقيت مي كنم.
دبير در پايان افزود: هميشه نظارهگر اتفاقات درون فدراسيون كشتي بوده و خواهم بود من پس از رقابت‌‏هاي المپيك آتن در جريان مسائل كشتي نبوده ام به هر حال براي حاج آقا طالقاني آرزوي موفقيت مي كنم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/15048

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عليرضا دبير در گفت وگو با ايلنا: به اين پست ها نمي‌‏انديشم، مي‌‏خواهم كشتي بگيرم، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016