سه شنبه 1 دي 1383

عليرضا حيدري: پس از المپيك كسي سراغي از من نگرفت؛ تا پايان امسال براي خداحافظي تصميم مي‌گيرم، ايسنا

دكتر توكل در آتن به دنبال حفظ موقعيت خود در فيلا بود

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - كشتي

عليرضا حيدري گفت: پايان امسال و پس از ارزيابي شرايط خود براي شركت در مسابقات جهاني 2005‌، در رابطه با خداحافظي از كشتي تصميم‌گيري مي‌كنم.
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در همايش مشترك دانشگاه صنعتي شريف و روزنامه ايران ورزشي كه با حضور عليرضا دبير، عليرضا حيدري و هادي ساعي و با حضور جمع زيادي از دانشجويان در سالن آمفي تئاتر كهربا دانشگاه شريف برگزار شد، عليرضا حيدري به مرور رقابت‌هاي المپيك آتن و قضاوت نادرست داوران در مرحله‌ي نيمه نهايي كشتي مقابل «ابراگيموف» ازبكستاني پرداخت و گفت: در اين رقابت با وجود اين كه دكتر توكل (نايب رييس فيلا) نيز حضور داشت و مي‌توانست از حقم دفاع كند ولي به خاطر موقعيت خود در فيلا اين كار را نكرد و داوران عليرغم اين كه كشتي به نفع من بود، دست ابراگيموف را بالا بردند.
وي افزود: البته در آن شرايط شايد هر شخص ديگري جاي دكتر توكل بود، براي حفظ موقعيت خود و اين كه مي‌دانست هيچ تقدير و تشكري از وي در ايران نمي‌شود، حفظ موقعيت خود در فيلا را ترجيح ‌داد.
حيدري با بيان اين كه سخت‌ترين دوران زندگي را در زمان المپيك سپري كردم، تصريح كرد: از دي ماه سال گذشته كه در اردوي آمادگي بودم، تنها هفته‌اي يك بار فرصت پيدا مي‌كردم به خانواده‌ام سر بزنم، عليرغم اين كه از لحاظ شرايط اقتصادي حضور در اردوها لطمه‌ي زيادي به من زد ولي براي دستيابي به هدفم از هيچ كوششي دريغ نكردم. البته اين تلاشي براي به دست آوردن جايزه‌ي المپيك نبود.
حيدري در ادامه در پاسخ به اين سوال كه پس از رقابت‌هاي المپيك، مسوولين سراغي از شما گرفته‌اند يا خير؟ گفت: تاكنون هيچ كس سراغي از من نگرفته كه در طي اين مدت چه كار مي‌كنم و چرا تمايلي براي حضور در رقابت‌هاي ليگ ندارم.
حيدري درباره‌ي حضور در المپيك 2008 پكن، افزود: ورزش براي من همانند بچه‌اي است كه مدت 18 سال براي رشد و پيشرفت آن تلاش كردم و عمر مفيد خود را صرف آن كردم، ورزش براي من مقدس‌ است و به آن احترام مي‌گذارم، البته بعضي اوقات شرايط اجتماعي و اقتصادي‌ام به حدي ناپايدار مي‌شود كه فرصتي براي تمرين كردن، پيدا نمي‌كنم اما با تمام سختي‌ها براحتي نمي‌توانم كشتي را كنار بگذارم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي تاكيد كرد: تا پايان امسال به تمريناتم ادامه مي‌دهم و شرايط خود را براي شركت در مسابقات جهاني 2005 مي‌سنجم، اگر بدنم جواب بدهد ادامه خواهم داد در غير اين صورت اين وزن را به ديگري مي‌سپارم.
گفتني است در پايان اين مراسم به عليرضا حيدري، دبير و هادي ساعي لوح تقدير اهدا شد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/15807

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عليرضا حيدري: پس از المپيك كسي سراغي از من نگرفت؛ تا پايان امسال براي خداحافظي تصميم مي‌گيرم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016