سه شنبه 22 دي 1383

حسين رضازاده: مردم باز هم من را شرمنده كردند، ايپنا

حسين رضازاده

برخي مطبوعات كم لطفي مي‌كنند


حضور گسترده مردم ايران در اقصي نقاط جهان در انتخاب بهترين وزنه‌بردار قرن باعث شد تا يكبار ديگر احساس كنم بيشتر از هميشه شرمنده مردم هستم.
حسين رضازاده قوي‌ترين مرد جهان و دارنده دو مدال طلاي المپيك در گفت‌وگو با گروه كشتي خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)؛ اظهار داشت: به‌رغم دشواري‌هاي موجود براي شركت در انتخاب بهترين وزنه‌بردار قرن، مردم خوب كشورمان در اقصي نقاط جهان حضور گسترده‌اي در اين انتخابات داشتند و اين امر باعث گرديد تا يكبار ديگر مردم من را شرمنده خود كنند.
وي ادامه داد: براي من انتخاب شدن به عنوان وزنه‌بردار قرن مهم است ولي اكنون به افتخار بزرگ‌تري دست پيدا كردم كه همان توجه مردم و علاقه آنها به من مي‌باشد.
چه در اين انتخابات موفق شوم و چه فرد ديگري براي اين منظور انتخاب شود از مردم كشورمان متشكرم و اميدوارم با تلاش روز افزون بتوانم با كسب موفقيت در مسابقات آتي پاسخ محبت‌هاي آنان را بدهم.
رضازاده به مطلب درج شده در برخي مطبوعات اشاره كرد و گفت: متأسفانه در برخي از جرايد افرادي كار مي كنند كه براي افزايش فروش روزنامه خود يا اهداف ديگري كه از آن بي‌اطلاع هستم به راحتي شخصيت و اعتبار ورزشكار را زير سؤال مي‌برند.
در هفته چهارم مسابقات ليگ با توجه به آسيب‌ديدگي از ناحيه كتف به خاطر تعهدم به باشگاه سايپا به روي تخته رفتم و وزنه نسبتاً سبكي را انتخاب كردم تا آسيب‌ديدگي‌ام تشديد نشود، اما ظاهراً برخي از كارشناسان مطبوعات علاوه بر اينكه از ورزش وزنه‌برداري بي‌اطلاع هستند با سوء نيت با اين قضيه برخورد كردند و مطالبي نظير شكست قوي‌ترين مرد جهان را منتشر كردند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

همه ديدند كه من در المپيك آتن در اوج آمادگي كارم را با وزنه 260 كيلوگرمي آغاز كردم و فكر مي‌كنم كارشناسان محترم اين جرايد صحنه مسابقات ليگ داخلي را با سكوي المپيك اشتباه گرفته‌اند.
ضمناً من پس از المپيك در رقابت‌هاي جام باشگاه‌هاي آسيا نيز حاضر شدم و تا حدود زيادي از اوج آمادگي خود فاصله گرفته‌ام اما هرگز در راه انجام كوچك‌ترين خدماتي كه مي‌توانم براي مردم كشور انجام دهم از تلاش دست برنخواهم داشت.
اميدوارم كارشناسان وزنه‌برداري نيز پيش از اظهار نظر تمام جوانب را در نظر بگيرند.
وي در پايان خاطرنشان كرد: خوشحالم كه ظرف دو هفته آينده در بلغارستان با ايوانف ملاقات خواهم كرد و اميدوارم بتوانم در اين كشور بر داشته‌هاي خود اضافه كنم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/16772

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حسين رضازاده: مردم باز هم من را شرمنده كردند، ايپنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016