جمعه 23 بهمن 1383

گلف ديلي نيوز: دفاع استوار ايران با هدايت رضايي و گل محمدي، مهار دايي كار كشته و هاشميان توسط دفاع بحرين، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس ورزشي - فوتبال
بحرين در حضور 30 هزار تماشاگر خودي بهتر از ايران نشان داد اما ناتواني در گلزني و از دست دادن يك موقعيت طلايي باعث شد تا اين تيم ديدارهاي خود را با پيروزي آغاز نكند.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سايت خبري گلف ديلي نيوز در خصوص ديدار ايران و بحرين نوشت: «از دست دادن موقعيت‌هاي گلزني توسط بحرين باعث شد تا در اولين ديدار براي تحقق روياي اولين حضور در جام جهاني به پيروزي نرسد. بحرين توپ را بهتر از حريف در زمين به گردش درمي‌آورد و با استفاده از هافبك‌هايي نظير محمد سالمين، راشد الدوساري و محمد هبيل ايران را تحت فشار قرار داد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بحرين با استفاده از طلال يوسف، ناصر و سلمان عيسي در خط حمله تهاجمي بازي كرد اما دفاع ايران با رهبري رحمان رضايي و يحيي گل محمدي استوار باقي ماند.
بهترين موقعيت بحرين زماني به دست آمد كه ضربه‌ي سر خطرناك المرزوقي توسط ميرزاپور مهار شد. در تيم ايران كه دو بار در جام جهاني 1978 آرژانتين و بيست سال ديگر در فرانسه به جام جهاني راه يافته بيشتر حركات توسط علي كريمي بهترين بازيكن سال 2004 آسيا انجام مي‌گرفت اما ايران همانند تيم ميزبان در گلزني ناتوان بود.
در اين بازي علي دايي كاپيتان كاركشته ايران و وحيد هاشميان توسط حسين بابا، المرزوقي و محمد عدنان مهار شدند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/18167

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گلف ديلي نيوز: دفاع استوار ايران با هدايت رضايي و گل محمدي، مهار دايي كار كشته و هاشميان توسط دفاع بحرين، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016