دوشنبه 3 اسفند 1383

اميررضا خادم: اعتبارات ورزش كل كشور حدود 6 برابر افزايش مي‌يابد، ايسنا

ـ بودجه‌ي ورزش در صورت تصويب به 470 يا 480 ميليارد تومان مي‌رسد

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: مجلس

رييس كميته‌ي تربيت بدني و جوانان مجلس شوراي اسلامي، از مراحل نهايي تصويب افزايش اعتبارات ورزش كل كشور به حدود ‌٦ برابر خبر داد.

«اميررضا خادم»، رييس فراكسيون ورزشي در خانه‌ي ملت، با بيان اين خبر به خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: اعتبارات ورزشي كل كشور هم‌اكنون در كميسيون تلفيق مجلس در حال بررسي است.

اين عضو كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي، با اشاره به پيشنهاد خود براي افزايش اعتبارات، تصريح كرد: خوشبختانه با اين پيشنهاد مراحل پاياني افزايش اعتبارات ورزشي كل كشور در حال طي شدن است كه به زودي تصويب نهايي آن اعلام خواهد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

نماينده‌ي تهران در خانه‌ي ملت، حدود بودجه‌ي كل ورزش در بخش‌هاي عمراني و جاري را ‌٧٠ تا ‌٨٠ ميليارد دانست كه در صورت تصويب به ‌٤٧٠ يا ‌٤٨٠ ميليارد تومان خواهد رسيد.

رييس كميته‌ي تربيت بدني و جوانان مجلس، اظهار اميدواري كرد كه در پايان بررسي و تصويب بودجه‌ي سال ‌٨٤ بتوان به سقف مورد نياز سازمان تربيت بدني براي گسترش و رشد فضاهاي ورزشي دست پيدا كرد.

خادم تصريح كرد: در كميسيون فرهنگي بودجه‌ي ورزش رشد مناسبي داشت و مهم‌ترين آن اين بود كه آن يك درصدي كه بر اساس برنامه‌ي چهارم، دستگاه‌هاي دولتي مجاز بودند كه براي بخش ورزش هزينه كنند، در بودجه‌ي ‌٨٤ موظف كرديم كه ‌٥/٠ درصد از آن را قطعا به حساب سازمان تربيت بدني در جهت سياست‌گذاري و برنامه‌ريزي در اين راستا و وزارتخانه‌هاي آموزش و پرورش، علوم قرار گيرد.

وي افزود: هم‌چنين بايد وزارت‌ كار و هم‌چنين نيروهاي مسلح نيز خودشان مكلف باشند كه ‌٥/٠ درصد از اعتبارات خود را در زمينه‌ي ورزش هزينه كنند.

نماينده‌ي تهران در مجلس، ادامه داد: در كنار آن هم در ارتباط با كمك به بخش خصوصي پيشنهاداتي داده‌ايم كه در صورت تصويب نهايي چيزي بين ‌٣٠٠ تا ‌٤٠٠ ميليارد تومان هم براي سرمايه‌گذاري بخش خصوصي تسهيلات بانكي در نظر گرفته خواهد شد و اين رقم قابل توجهي مي‌شود و تقريبا بيش از آن چيزي كه است كه براي افزايش سرانه‌ي فضاهاي ورزشي در سال ‌٨٤ سازمان تربيت بدني پيش‌بيني كرده بود.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/18582

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اميررضا خادم: اعتبارات ورزش كل كشور حدود 6 برابر افزايش مي‌يابد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016