جمعه 5 فروردين 1384

هواداران فوتبال همچنان قصد حضور در ورزشگاه آزادي را دارند، ايرنا

تهران، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۱/۰۵‬
داخلي. ورزشي. فوتبال
با وجود آنكه ظرفيت ورزشگاه يك‌صد هزار نفري آزادي تهران از حدود دو ساعت پيش تكميل شده‌است، اما همچنان فوتبال‌دوستان ايراني براي حمايت از تيم ملي فوتبال كشورشان تلاش دارند خود را به ورزشگاه آزادي برسانند.

به گزارش خبرنگاران اعزامي ايرنا از خيابان‌هاي اصلي شهر و اطراف ورزشگاه آزادي ، تعداد بسياري از حاميان تيم ملي فوتبال كشورمان همچنان قصد دارند تا خود را از مبادي مختلف به ورزشگاه آزادي برسانند.

به‌علت انبوه جمعيتي كه قصد دارند ديدار تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و ژاپن را در ورزشگاه آزادي از نزديك تماشا كنند، ترافيكي شديدي در اطراف اين ورزشگاه به چشم مي‌خورد و و فوتبال‌دوستان چند كيلومتر قبل از ورزشگاه به صورت پياده در حال رساندن خود به محل برگزاري اين ديدار هستند.

براساس اين گزارش، تعدادي از تماشاگراني كه به‌علت تكميل ظرفيت ورزشگاه آزادي نتوانسته‌اند وارد ورزشگاه شوند، در تلاش هستند از بالاي نرده‌ها خود را به محل برگزاري اين ديدار حساس برسانند.

اين در حالي است كه شماري از اين هواداران را از شهرهايي همچون اهواز ، اصفهان، بندرانزلي، شيراز، اصفهان، تبريز، مشهد، آبادان، بوشهر، يزد و ... تشكيل مي‌دهند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مشاهدات خبرنگاران ايرنا حاكي از آن است كه حداقل بيش از ‪ ۳۰‬هزار تماشاگر و فوتبال دوست ايراني بيرون از ورزشگاه پشت درهاي بسته حضور دارند.

نيروي انتظامي تهران بزرگ نيز براي هر چه بهتر برگزار شدن اين ديدار تدابير شديد امنيتي را در اطراف ورزشگاه آزادي برقرار كرده‌است. به همين منظور تعدادي زيادي از نيروهاي انتظامي به شدت ورود و خروج تماشاگران را كنترل مي‌كنند.

همچنين براي پوشش خبري ديدار تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و ژاپن تنها خبرنگاراني حق ورود به ورزشگاه دارند كه از ماه گذشته نام آنها از طرف رسانه خود به سازمان تربيت بدني ارسال و كارت مخصوص برايشان صادر شده باشد.

به همين دليل نيروي انتظامي به شدت كارت‌هاي ورودي خبرنگاران را كنترل كرده و از ورود ديگر خبرنگاران جلوگيري مي‌كند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19756

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هواداران فوتبال همچنان قصد حضور در ورزشگاه آزادي را دارند، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016