جمعه 5 فروردين 1384

زيكو پس از شكست برابر ايران: تيم ايران راه گل‌زني را به خوبي مي‌دانست، ايسنا

- پشيمان نيستم؛ مشكل چنداني نداشتيم
- مطمئن باشيد ژاپن به جام جهاني مي‌رود

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

زيكو سرمربي تيم ژاپن پس از شكست در برابر ايران گفت: مي‌دانستم كه ديدار مشكلي را پيش روي داريم اما برابر ايران به مشكل آنچناني برخورد نكرديم.

به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)،‌ سرمربي تيم ژاپن پس از پايان ديدار ايران و ژاپن در جمع خبرنگاران گفت:‌ ايران، بحرين و ژاپن سه تيم مدعي صعود به جام جهاني هستند و ما نيز پس از شكست در برابر ايران نااميد نيستيم و ايران نيز صد درصد مطمئن از صعود نيست.

وي افزود: مطمئن باشيد اگر تيم سوم هم باشيم در پلي آف به جام جهاني مي‌رويم.

زيكو در مورد بازي ژاپن در برابر ايران تصريح كرد:‌ تيم ايران راه گل‌زني را به خوبي مي‌دانست با اين حال مشكل چنداني پيدا نكرديم كه افكار ما را متشنج كند.

سرمربي تيم ژاپن تفاوت سيستم بازي ايران نسبت به ديدار برابر بحرين خاطرنشان كرد: ايران در خانه‌ي بحرين بازي مي‌كرد و به همين دليل براي كسب يك امتياز با سيستم متفاوتي كار مي‌كرد و توانست حداقل امتياز را كه بسيار مهم نيز بود به دست آورد اما مي‌دانستيم ايران در برابر ما با سيستم متفاوتي بازي خواهد كرد.

وي در مورد بازي هيده‌توشي ناكاتا نيز خاطرنشان كرد: ناكاتا بازيكن بزرگي است در اين بازي خوب كار كرد اما به طور قطع در آينده با آماده‌تر شدن تاثير بيشتري در نتيجه‌گيري تيم خواهد داشت.

زيكو در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ‌كه از وي در مورد جابجايي كاپيتاني از ناكاتا به مياموتو سوال كرده بود، گفت:‌ تعويض كاپيتاني هيچ ربطي به بازي امروز نداشت تنها دليل كاپيتاني مياموتو دوري يكساله ناكاتا از تيم ملي بود و سه روز پيش از بازي نيز با صحبتي كه با ناكاتا داشتم اين تصميم را گرفتيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در مورد حضور در ايران نيز تصريح كرد: سه روز است كه در ايران اقامت دارم و از مردم شما و آشنايي با آنها خشنود هستم.

زيكو درباره‌ي آينده‌ي كاري خود در ژاپن گفت: بدون كمترين مشكل در ژاپن در حال كار كردن هستم و حضور در ژاپن يكي از بهترين دوران زندگي‌ام بوده است.

زيكو در مورد بازي برگشت ايران و ژاپن اظهار داشت: به عقيده‌ي من بازي برابري انجام شد اما مهم اين است كه بازي در ژاپن شرايط خاص خود را دارد و ما براي آن بازي اهداف مشخصي را تعيين خواهيم كرد اما اختلاف نتيجه‌ي ما با ايران آنقدر زياد نيست كه تنها به اين تيم فكر كنيم چرا كه هدف بعدي ما بي‌ترديد بحرين خواهد بود.

زيكو در مورد سيستم چهار دفاعي ژاپن نيز گفت: ما تاكيد زيادي روي اين سيستم داشتيم چرا كه در ديدار با كره‌ي شمالي با سه دفاع به مشكل برخورديم و تصميم‌ گرفتيم در بازي با ايران از چهار دفاع استفاده كنيم و من نيز بر روي تصميم خودم تاكيد دارم و از اتخاذ آن پشيمان نيستم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19775

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'زيكو پس از شكست برابر ايران: تيم ايران راه گل‌زني را به خوبي مي‌دانست، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016