سه شنبه 9 فروردين 1384

مجيد رضايي: تجربه و خلاقيت مهم‌ترين ويژگي تيم ملي فوتبال ايران است، ايرنا

قزوين، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۱/۰۹‬
داخلي. ورزشي. فوتبال.

دروازه‌بان اسبق تيم ملي فوتبال ايران گفت: " تجربه" و "خلاقيت" مهمترين ويژگي بازيكنان تيم ملي فوتبال ايران است.

مجيد رضايي روز سه شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: همين دو عامل مهم كه براي هر تيمي يك فاكتور ارزنده به حساب مي‌رود توانست تيم ما را بعد از خوردن گل مساوي از ژاپن به پيروزي برساند.

وي تيم كره شمالي را براي بازي فردا بسيار خطرناك خواند و تصريح كرد:
كره شمالي هميشه براي تيم ما حريفي خطرناك به‌حساب مي‌آيد و به‌خصوص اينكه اولين بازي ما در زمين آنها انجام مي‌شود.

اين پيشكسوت فوتبال افزود: نيمه اول بازي با كره شمالي براي ما بسيار مهم است و اگر بازيكنان ما بتوانند اين نيمه را پشت سر بگذارند بطور حتم در نيمه دوم مي‌توانند تفكرات سرمربي را بنحو كامل در زمين پياده كنند.

رضايي به بازي تيم ملي ايران مقابل بحرين اشاره كرد و گفت: بسياري از كارشناسان از بازي ايران مقابل بحرين انتقاد كردند در صورتيكه آن بازي هم يكي از مشكلترين بازيهاي تيم ايران‌بودكه ملي‌پوشان فوتبال ايران توانستند باهمان فاكتورهاي تجربه و خلاقيت امتياز لازم را از آن بازي بدست بياورند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي درباره سيستم بازي تيم ملي فوتبال كشورمان مقابل حريفان خود گفت: به نظر من برانكو توانست در مدت زمان حضور خود درايران سيستم ‪ ۴-۲-۳-۱‬را كه مجموعه‌اي از حمله و دفاع است به خوبي در تيم ملي پياده كند.

وي درپايان گفت: تيم ملي فوتبال ايران توانست بعد از چند سال به يك پيروزي ارزشمند مقابل تيم ژاپن دست يابد و با پيروزي مقابل كره شمالي نيز مي‌تواند تا ‪ ۸۰‬درصد صعود خود را به جام جهاني قطعي كند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19900

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مجيد رضايي: تجربه و خلاقيت مهم‌ترين ويژگي تيم ملي فوتبال ايران است، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016