چهارشنبه 10 فروردين 1384

تماشاگران كره‌اي داوران سوري تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و كره‌شمالي را با بطري بدرقه كردند، ايرنا

تهران ، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۱/۱۰‬
خارجي. ورزشي. فوتبال.

هواداران تيم ملي فوتبال كره شمالي،پس از شكست ‪ ۲‬بر صفر تيم كشورشان مقابل تيم ايران با پرتاب بطري و صندلي به سمت داوران سوري ، آنان را بدرقه كردند.

ديدار تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و كره شمالي در چارچوب رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني ‪ ۲۰۰۶‬آلمان در گروه بي‌آسيا روز چهارشنبه در ورزشگاه شهر پيونگ يانگ با نتيجه ‪ ۲‬بر صفر به سود تيم ايران خاتمه يافت.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از پيونگ يانگ ، حدود ‪ ۷۰‬هزار تماشاگر ورزشگاه كيم ايل سونگ شهر پيونگ يانگ كه معتقد به ضعف داوري بودند، پس از پايان اين ديدار " محمد كوسا " داور سوري و كمك‌هاي وي را به مدت بيش از‪۲۰‬ دقيقه در زمين نگه داشتند.

اين حادثه از زماني آغاز شد كه بازيكنان تيم كره شمالي تمامي تصميمات داور را به‌ضرر خود مي‌پنداشتند ، در لحظات پاياني بازي با حمله دسته جمعي به سمت " كوسا " به علت نگرفتن يك ضربه پنالتي واكنش تندي نسبت به وي نشان دادند.

پس از اين حادثه ، بازي بيش از ‪ ۵‬دقيقه متوقف شد و داور سوريه‌اي از دست بازيكنان خشمگين كره شمالي فرار كرد.

پس از آن از سوي تماشاگران حاضر در ورزشگاه پرتاب بطري به پيست دووميداني زمين آغاز شد و مسوولان برگزاري اين ديدار مجبور به دخالت و كمك به كوسا شدند.

داور سوري اين ديدار بالاخره توانست نظم را به بازي برگرداند و با دادن كارت قرمز " نام سونگ چول " مدافع تيم كره شمالي را از زمين اخراج كرد.

در پايان اين ديدار ، "كوسا" و دو كمكش به علت پرتاب بطري ،صندلي و اشيا ديگر به مدت بيش از ‪ ۲۰‬دقيقه در زمين ورزشگاه باقي ماندند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دراين هنگام ماموران انتظامي كه دور تا دور زمين قرار گرفته بودند و در حالي كه ده‌ها هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه داوران اين ديدار را هو مي‌كردند و آنان را زير باراني از پرتاب بطري قرار داده بودند ، توانستند اين داوران را به رختكن انتقال دهند.

شكست تيم كره شمالي مقابل ايران سبب شد كه اين تيم در ‪ ۳‬ديدار انجام داده خود بدون كسب امتيازاتي در قعر جدول رده‌بندي مسابقات فوتبال مقدماتي جام جهاني ‪ ۲۰۰۶‬آلمان در گروه بي‌آسيا قرار گيرد.

در اين چارچوب هم‌اكنون دو تيم ژاپن و بحرين در ورزشگاه سايتاما شهر توكيو به مصاف هم رفته‌اند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19942

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تماشاگران كره‌اي داوران سوري تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و كره‌شمالي را با بطري بدرقه كردند، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016