شنبه 13 فروردين 1384

ساعي: ايـن افتخـار بـراي ايـران است، ايسنا

برگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرماني - همگاني


از سوي فدراسيون جهاني تكواندو «هادي ساعي» قهرمان شايسته تكواندو كشورمان به عنوان تكواندوكار سال 2004 جهان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اين براي اولين بار است كه تكواندوكار سال جهان انتخاب مي‌شود. پيش از اين پرامتيازترين تكواندوكاي جهان انتخاب مي‌شد.

لازم به ذكر است ساعي به دليل كسب مدال‌هاي مختلف جهاني، المپيك آتن و اهداي مدال‌هاي خود به مردم زلزله زده‌ي بم به اين عنوان نايل شد. پيش از اين نيز ساعي به عنوان تكواندوكاي سال آسيا و قهرمان قهرمانان ايران نيز انتخاب شده بود.

در مراسم افتتاحيه‌ي مسابقات جهاني تكواندو كه اواخر فروردين ماه در سالن فيليپ دوم مادريد برگزار مي‌شود از هادي ساعي تقدير خواهد شد.


قهرمان المپيك آتن بعد از اين انتخاب گفت: سعي مي‌كنم اين عناوين را تكرار كنم.


هادي ساعي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: سال‌هاي سال براي كسب چنين عناويني تلاش كردم كه خوشبختانه امسال توانستم دو عنوان بسيار خوب در آسيا و جهان را كسب كنم. اين مقام‌ها بر اثر تلاش‌ و كمك‌هاي فراوان اطرافيانم به خصوص خانواده عزيزم بوده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي اضافه كرد: اين براي اولين بار است كه تكواندوكار سال جهان انتخاب مي‌شود و خوشحالم كه يك ايراني اين عنوان را كسب كرده است. اين افتخار براي تمام مردم ايران است و نام ايران را در جهان سرافرازتر مي‌كند. با تمام وجود و تمرينات بيشتر سعي خواهم كرد علاوه بر كسب عناوين بهتر از اين مقام‌ها نيز دفاع كنم.


ساعي با اشاره به مسابقات جهاني اسپانيا، گفت: خوشبختانه از حدود يك ماه پيش اردوي منظمي براي حضور هر چه قوي‌تر در اسپانيا شروع شده و در اين مدت اعضاي تيم با تمام وجود تمرين مي‌كنند و خود را آماده حضور در رقابتهاي جهاني مي‌كنند.


وي اضافه كرد: در اين مدت تمرينات سخت و فشرده‌اي برگزار شده كه تمام اعضاي تيم سختي اين تمرينات را براي دفاع از عنوان نايب قهرماني سال گذشته و حتي دستيابي به سكوي قهرماني تحمل مي‌كنند.


ساعي افزود: من نيز از آمادگي خوبي برخوردارم و خود را براي كسب مدال طلاي جهان آماده كرده‌ام و تمام تلاش خود را به كار مي‌گيرم تا با كسب اين عنوان به ايران بازگردم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20031

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ساعي: ايـن افتخـار بـراي ايـران است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016