جمعه 26 فروردين 1384

بازي‌هاي همبستگي: عربستان سعودي پيشتاز جدول توزيع مدال‌ها شد، ايران چهارم است، ايرنا

جده ، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۱/۲۶‬
داخلي. ورزشي.

تيم عربستان سعودي ميزبان بازي‌هاي همبستگي كشورهاي اسلامي در پايان روز ششم اين رقابتها در صدر جدول توزيع مدال‌ها قرار گرفت و تيم ايران در مكان چهارم قرار دارد.

به گزارش خبرنگار اعزامي ايرنا ، تيم عربستان با كسب ‪ ۱۷‬مدال طلا، ‪ ۱۱‬نقره و ‪ ۱۵‬برنز پيشتاز است و قزاقستان كه پنج روز پياپي در صدر جدول توزيع مدالها قرار داشت با ‪ ۱۳‬مدال طلا، هفت نقره و شش برنز در رتبه دوم قرار دارد.

مصر با ‪ ۱۰‬مدال طلا، ‪ ۱۲‬نقره و ‪ ۱۱‬برنز رتبه سوم را در اختيار دارد و ايران با ‪ ۸‬مدال طلا، ‪ ۸‬نقره و شش برنز چهارم است.

رتبه پنجم جدول توزيع مدال‌هاي بازي‌هاي همبستگي كشورهاي اسلامي دراختيار كشور مالزي با پنج طلا، پنج نقره و شش برنز است و مغرب كه در رتبه چهارم بود به رتبه ششم جدول سقوط كرده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مالزي بيشترين تعداد ورزشكار را به بازي‌هاي همبستگي كشورهاي اسلامي اعزام كرده و ايران و عربستان از اين نظر به ترتيب دوم و سوم هستند.

نخستين دوره بازي‌هاي همبستگي كشورهاي اسلامي با شركت شش هزار ورزشكار از ‪ ۵۵‬كشور اسلامي در ‪۱۵‬رشته ‪ ۱۹‬تا ‪ ۳۱‬فروردين ماه جاري در شهرهاي مدينه منوره، مكه مكرمه، طايف و جده عربستان سعودي برگزار مي‌شود.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21056

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بازي‌هاي همبستگي: عربستان سعودي پيشتاز جدول توزيع مدال‌ها شد، ايران چهارم است، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016