چهارشنبه 28 ارديبهشت 1384

قرعه كشى مسابقات واليبال قهرمانى مردان آسيا، تايلند، ايران ورزشي

AVC ايران را قدرت نوظهور واليبال آسيا مى داند

همه تيم هاى قدرتمند واليبال آسيا براى شركت در مسابقات قهرمانى مردان آسيا كه از ۲۹ شهريور تا ۵ مهر در تايلند برگزار مى شود مشخص و گروه بندى شدند. سايت رسمى كنفدراسيون واليبال آسيا (AVC) در گزارش اش آورده است: »هر ۱۹ تيم در هشت روز با هم رقابت مى كنند و به چهار گروه تقسيم شده اند. مسابقات واليبال مردان آسيا در سال هاى اخير به وسيله سه تيم قدرتمند كره، ژاپن و چين قبضه شده است و هيچ تيمى نتوانسته براى مدت طولانى سلطه آنها را از بين ببرد با اين حال اين وضعيت در سال هاى اخير بارها تغيير كرده است و هم اكنون ۴ تيم ديگر در سطح آسيا هستند كه تقريباً در سطح سه قدرت اول اين قاره كار مى كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

استراليا در مسابقات انتخابى المپيك آتن در توكيو، چين و كره را شكست داد و به عنوان يكى از سهميه هاى آسيا به المپيك رفت. ايران و هند هم در چند سال گذشته، كره، چين و ژاپن را مغلوب كرده اند. تيم ملى واليبال ايران توانست در مسابقات قهرمانى آسياى دوره قبل روى پله سوم بايستد در حالى كه ژاپن مقامى بهتر از ششمى به دست نياورد. اين تيم هاى نوظهور توانايى مقاومت و رقابت با سه قدرت سنتى آسيا را دارند. بنابراين انتظار مى رود كه مسابقات امسال بسيار سخت تر و فشرده تر از سال هاى پيش باشد. طبق قاعده مسابقات، تيم ميزبان (تايلند) به همراه سه تيم برتر كره، چين و ايران به عنوان سرگروه انتخاب شدند و بازيهاى شان را از دور يك چهارم نهايى شروع مى كنند. بدين شكل تيم هاى دوم تا پنجم هر گروه بايد ابتدا در مسابقات دوره يى مقدماتى بازى كنند و تيم اول هر گروه به ۴ تيم سرگروه در مرحله يك چهارم نهايى ملحق مى شود. اين هشت تيم به دو گروه چهار تيمى تقسيم مى شوند و دو تيم برتر هر گروه مسابقات نيمه را برگزار مى كنند.
گروه بندى مسابقات
گروه A :تايلند، پاكستان، نيوزيلند و قطر ،گروه :B كره، ژاپن، امارات، اندونزى و قزاقستان ،گروه C : چين، هند، بحرين، ويتنام و چين تايپه ،گروه D :ايران، استراليا، فيليپين، هنگ كنگ و ازبكستان

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22790

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'قرعه كشى مسابقات واليبال قهرمانى مردان آسيا، تايلند، ايران ورزشي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016