جمعه 6 خرداد 1384

با كسب 3 مدال طلا ، 2 نقره و 2 برنز، تيم ملي كشتي آزاد ايران قهرمان آسيا شد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - كشتي


تيم ملي كشتي آزاد ايران با كسب 3 مدال طلا ،2 نقره و 2 برنز قهرمان آسيا شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در روز پاياني مسابقات كشتي آزاد قهرماني آسيا در ووهان چين، تيم ملي كشتي آزاد ايران با كسب دو مدال طلاي مراد محمدي و حميد سيفي و برنز هادي حبيبي در سه وزن دوم‏، عنوان قهرماني هجدهمين دوره‌ي اين رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

در فينال وزن 60 كيلو گرم، مرادمحمدي در ديدار با «ريونگ چول» از كره شمالي با اين كه در تايم نخست 2 بر صفر شكست خورد، در دو تايم بعدي 5 بر صفر و 6 بر صفر به برتري رسيد و قهرمان آسيا شد. در اين وزن كشتي‌گيران ژاپن و ازبكستان مشتركا سوم شدند.

در وزن 74 كيلو گرم، هادي حبيبي ملي پوش كشورمان، «چوي يونگ پيل» از كره جنوبي را 3 بر 1 و 6 بر صفر شكست داد و به مدال برنز اين وزن دست يافت. در اين وزن كشتي‌گير چيني با غلبه بر «سوسلان تيگيف» ازبك قهرمان شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در فينال وزن 96 كيلو گرم، حميد سيفي دلاور همداني كشورمان نيز حريف قزاق خود را مقتدرانه و با نتيجه‌ي 1 بر صفر و 3 بر صفر شكست داد و طلاي آسيا را به سينه زد. ضمن اين كه كشتي‌گيران مغولي و كره جنوبي سوم شدند.

پيش از اين تيم ملي كشتي آزاد ايران به يك مدال طلا توسط سعيد ابراهيمي در وزن 84 كيلوگرم، دو مدال نقره توسط حميد محمدنژاد در وزن 60 كيلوگرم و عليرضا رضايي در وزن 120 كيلوگرم و همچنين يك مدال برنز توسط تقي داداشي در وزن 55 كيلوگرم دست يافته بود.

گفتني است، به دعوت فدراسيون كشتي چين جوايز وزن 96 كيلو گرم توسط محمد رضا طالقاني و جوايز وزن 74 كيلوگرم توسط دكترمحمد توكل اهدا شد.

همچنين تيم‌هاي ژاپن و كره جنوبي پس از ايران به مقامهاي دوم وسوم دست يافتند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23296

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'با كسب 3 مدال طلا ، 2 نقره و 2 برنز، تيم ملي كشتي آزاد ايران قهرمان آسيا شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016