پنجشنبه 12 خرداد 1384

تلویزیون قطر: ایران جواز صعود را از کره شمالی می گیرد، مهر

تلویزیون قطر در تحلیلی جامع ، به مسابقات مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا نگاهی دوباره انداخته است.
به گزارش خبرنگار"مهر" دراین برنامه مفسر فوتبالی بخش ورزشی تلویزیون قطر آغاز دور برگشت این مسابقات را آغاز نمایان شدن چهره تیم های صعود کننده بر شمرد و گفت : بدون شک ایران در بین هشت تیم شانس اول صعود است. این تیم با ستارگانش در آسیا برای خود رقیبی نمی بیند. تیمی قلدر که بازیکنانی فراتراز آسیا در اختیار دارد.
وی می گوید: ایران روز جمعه جواز صعود را از کره شمالی می گیرد. تیمی که در خانه خود هم حریف ایرانی ها نشد. انتظار می رود تیم ایران بدون درد سر از سد کره شمالی بگذرد. آنها در شرایط خوبی بسرمی برند وتمرینات منظمی داشته اند. ایرانی ها بدون مصدوم و محروم انتظار پیروزی بر کره شمالی را می کشند. وی پیش بینی کرد جادوگران ایرانی نمایشی ازفوتبال ناب خود را در برابر کره شمالی ارایه کنند. در سوی دیگرمیدان ژاپن و بحرین درمنامه برای عقب نماندن از ایران به مصاف هم می روند .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مفسر قطری اضافه می کند: ژاپن دیدارهای تدارکاتی توام با شکست را پشت سر گذاشته است و به سختی نیز در دیدار رفت از سد تیم سمج بحرین که مزاحم غول های آسیایی است گذشته است. بحرینی ها با استفاده ازهمین عوامل و شرایط میزبانی شکست دادن ژاپن را دور از ذهن نمی بینند. جدال سرسختانه این دو تیم در آغاز دور برگشت کم کم چهره تیم دوم را برای صعود مشخص خواهد کرد. وی گفت: زیکو در میدان منامه بر لبه تیغ حرکت خواهد کرد. بحرینی ها در جبهه روبرو از همه عوامل خود برای برتری از قهرمان آسیا بهره خواهند جست. آنها بشدت از تساوی در مقابل ژاپن دلگیرخواهند شد چرا که بعد از این دیداریک مسابقه بسیار سخت با ایرانی ها در تهران خواهند داشت . تلویزیون عمان نیز در بخش ورزشی خود گفت: ایران با جمع آوری امتیازات لازم در دور رفت، دور برگشت را با دیداری تقریبا آسان در برابر کره شمالی آغاز خواهد کرد. گوینده این برنامه ایران را شانس اول صعود از قاره آسیا به جام جهانی 2006 آلمان توصیف کرد و اظهار داشت : بحرینی ها نیز برای ماندن درکورس راهی جز پیروزی بر قهرمان آسیا و شاگردان زیکو ندارد. تساوی در این دیدار کفه ژاپنی ها را سنگین ترخواهد کرد. اگر چه بحرین ها از دیداربا ژاپن و همچنین ایران واهمه ای ندارند . پیروزی بحرین برژاپن نیزمنامه را تا صبح همراه با شورو حال خواهد کرد.

وی درپایان گفت: بحرین که در سه سال اخیر یک تیم مدعی در آسیا نشان داده است توان پیروزی بر ژاپن را دارد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23648

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تلویزیون قطر: ایران جواز صعود را از کره شمالی می گیرد، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016