جمعه 13 خرداد 1384

برانكو ايوانكوويچ: كار تيم ايران هنوز تمام نشده است، ايرنا

تهران، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۳/۱۳‬
داخلي. خارجي. ورزشي. فوتبال.

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران گفت: با برتري برابر تيم كره شمالي گام بزرگي براي رسيدن به جام جهاني برداشته شد اما بايد اذعان كنم كه كار براي ما هنوز تمام نشده است.

برانكو ايوانكوويچ كه جمعه شب در خاتمه ديدار تيم‌هاي ملي فوتبال كشورمان و كره شمالي با خبرنگاران گفت وگو مي‌كرد، افزود: با اين پيروزي كار خود را براي صعود خيلي آسان كرديم اما هنوز براي جشن شادي خيلي زود است، چرا كه دو ديدار حساس ديگر پيش روي ما قرار دارد.

وي ادامه داد: ديدار برابر بحرين و ژاپن، بازيهايي هستند كه نبايد به سادگي از كنار آن گذشت، اما با برتري برابر بحرين مي‌توانيم، به صعود خود به جام جهاني اميدوارتر باشيم.

سرمربي كروات تيم ملي فوتبال ايران درباره بازي تيم كره شمالي در اين مسابقه گفت: تيم كره شمالي به مانند ديدارهاي رفت خود بسيار باانگيزه و قدرتمند ظاهر شد. آنان بازي بسته‌اي از خود به نمايش گذاشتند و اين امر، كار گلزني را براي مهاجمان ما بسيار سخت كرده بود.

وي با قدرداني از ملي پوشان كشورمان گفت: آنها با صبر و حوصله بسيار، توپ و ميدان را از آن خود كردند و با كشاندن توپ به جناحين و سانتر به سمت دروازه، براي خود فرصت گلزني ايجاد كردند كه نتيجه اين تلاشها در دقيقه ‪ ۴۸‬با ضربه سر زيباي رحمان رضايي نتيجه داد.

برانكو همچنين بازي مدافعان خود را ستود و گفت: دفاع تيم ايران بسيار عالي كار كرد. در فوتبال مدرن امروزي، مدافعان نقش بسزايي در حملات يك تيم ايفا مي‌كنند بطوري كه در اين ديدار حسين كعبي و ستار زارع دو مدافع ارزشمند ما، به دفعات در حملات تيم ايران شركت داشتند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران در خصوص بازي آينده تيم ايران برابر بحرين نيز گفت: متاسفانه در اين مسابقه حساس، رحمان رضايي و حسين كعبي را به دليل دو اخطاره بودن در اختيار نخواهيم داشت و اين موضوع كار ما را سخت خواهد كرد.

وي ادامه داد: اما در مدت باقيمانده تا آن بازي تدابير لازم را براي اين نقيصه اتخاذ و سعي خواهيم كرد با استفاده از نفرات جانشين، بر مشكلات پيش آمده چيره شويم.

تيم ملي فوتبال ايران عصر جمعه در چارچوب مرحله مقدماتي جام جهاني ‪ ۲۰۰۶‬آلمان با نتيجه يك بر صفر از سد تيم كره شمالي گذشت و با كسب ‪۱۰‬ امتياز در صدر جدول گروه دوم قرار گرفت.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23729

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برانكو ايوانكوويچ: كار تيم ايران هنوز تمام نشده است، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016