سه شنبه 17 خرداد 1384

حسين علي: ايران پرقدرت است ولي بحرين پيروز مي‌شود، تجربه بازي در حضور تماشاگران ايراني را داريم، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال


حسين علي از جمله بازيكنان تاثيرگذار تيم ملي بحرين است كه اميدواري زيادي به موفقيت تيمش در ديدار روز چهارشنبه‌ي تهران دارد.

حسين علي پس از ورود تيم ملي بحرين به كشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: تيم ملي ايران يكي از بهترين تيم‌هاي آسياست و در دور مقدماتي جام جهاني نيز عملكرد خوبي داشته است.

وي افزود: معتقدم بازي روز چهارشنبه، ديدار جذاب و خوبي از كار درخواهد آمد و اميدوارم هر تيمي كه بهتر بازي مي‌كند و شايسته‌تر است، برنده اين ديدار شود.

حسين علي در ادامه خاطرنشان كرد: براي آن كه شانس صعودمان به جام جهاني را حفظ كنيم بايد ايران را شكست دهيم و با آنكه تيم ايران قدرتمند است اما تصور مي‌كنم سه امتياز اين ديدار را كسب مي‌كنيم.

حسين علي در مورد تجربه بازي در حضور تماشاگران پرتعداد ايراني نيز خاطر نشان كرد: ما تجربه اين موضوع را داشته‌ايم اما در حال حاضر شرايط متفاوت است.

وي در مورد شكست بحرين در بازي برابر ژاپن نيز تاكيد كرد: در ديدار برابر ژاپن فاصله‌ي چنداني با حريف نداشتيم و موقعيت‌هاي خوبي براي گلزني به دست آورديم كه با بدشانسي از دست رفت و اگر از فرصت‌ها استفاده مي‌كرديم ژاپن را شكست مي‌داديم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي افزود: بازيكنان ما در ليگ‌هاي مختلف بازي مي‌كنند و شايد دوري آنها از يكديگر و نبود هماهنگي يكي از عوامل اصلي شكست ما در بازي با ژاپن بود.

حسين علي در پايان تاكيد كرد: با شكست برابر ژاپن كار صعودمان دشوار شد و به همين دليل چاره‌اي جز پيروزي برابر ايران نداريم.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23927

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حسين علي: ايران پرقدرت است ولي بحرين پيروز مي‌شود، تجربه بازي در حضور تماشاگران ايراني را داريم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016