سه شنبه 17 خرداد 1384

مجيد جلالي: نيم ساعت اول بازي براي ايران بسيار تعيين‌كننده است، ايرنا

مجيد جلالي

تهران، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۳/۱۷‬
داخلي. ورزشي. فوتبال.

" مجيد جلالي" يكي از كارشناسان خبره ورزش فوتبال، نيم ساعت اول بازي ايران و بحرين را براي تيم ملي فوتبال كشورمان بسيار حساس و تعيين‌كننده عنوان كرد.

وي كه روز سه‌شنبه با خبرنگار ايرنا گفت وگو مي‌كرد، خاطر نشان كرد كه اين حساسيست به علت شرايط ويژه اين مسابقه، بيشتر از جنبه رواني متوجه تيم ايران خواهد بود چرا كه تيم كشورمان از نظر تاكتيك تيمي و تكنيك فردي نسبت به تيم بحرين بسيار برتر است.

سرمربي سابق تيم فوتبال پاس تهران كه در فصل گذشته رقابتهاي ليگ برتر اين تيم را با درايت به مقام نخست رساند، در ادامه سخنان خود يادآور شد:
تيم بحرين براي پيروزي به تهران مي‌آيد چرا كه نتيجه مساوي هم براي اين تيم شكست محسوب مي‌شود.

جلالي همچنين گفت: چنانچه تيم ايران بتواند در نيم ساعت اول بازي، خود را تثبيت كرده و به يك گل دست يابد، به دفعات قادر خواهد بود دروازه تيم حريف را باز كند.

اين كارشناس فوتبال در ادامه سخنان خود توجه ملي پوشان و كادر فني تيم ايران را به يك نكته اساسي در اين ديدار جلب مي‌كند و مي‌افزايد: تيم بحرين در ارسال پاسهاي كوتاه تبحر خاصي دارد و ملي پوشان ما بايد با خنثي كردن اين حربه، آنان را مجبور به ارسال پاسهاي بلند كنند كه دقيقا نقطه قوت ما در همين جا خواهد بود.

وي ادامه داد: از آنجايي‌كه بحريني‌ها در انجام بازي بلند و زدن ضربات نهايي بي‌تجربه هستند بهترين فرصت براي خط هافبك و حمله ما ايجاد مي‌شود تا بتوانيم علاوه بر دستيابي به اولين گل، بر تعداد گلهاي خود بيفزاييم.

به گفته جلالي، اگر تيم بحرين به بازي بلند روي آورد، در واقع طبق خواسته ما عمل كرده و در تله تيم ايران گير خواهد كرد.

وي تصريح كرد: با اين شيوه و البته آرامشي كه در بازيكنان و كادر فني ما حاكم خواهد بود، مي‌توانيم خواسته‌هاي خود را بر حريف ديكته كرده و به آنچه كه مي‌خواهيم در بازي فردا شب دست پيدا كنيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سرمربي سابق تيم فوتبال پاس تهران در خاتمه اظهار اميدواري كرد كه تيم ايران با برتري قاطع برابر تيم بحرين براي سومين بار به جام جهاني فوتبال صعود كند.

تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و بحرين ساعت ‪ ۱۹/۰۵‬دقيقه فردا چهارشنبه در ورزشگاه آزادي به مصاف هم خواهند رفت و تيم ايران حتي در صورت كسب تساوي جواز حضور در جام جهاني ‪ ۲۰۰۶‬آلمان را تصاحب خواهد كرد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23932

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مجيد جلالي: نيم ساعت اول بازي براي ايران بسيار تعيين‌كننده است، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016