سه شنبه 17 خرداد 1384

بيژن ذوالفقارنسب: هراس بحرين بيشتر از ايران است، ايرنا

بيژن ذوالفقارنسب

تهران، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۳/۱۷‬
داخلي. ورزشي. فوتبال.

سرمربي تيم فوتبال سايپا تهران و يكي از كارشناسان اين رشته ورزشي، معتقد است كه تيم بحرين بيشتر از ايران در پي كسب پيروزي است چرا كه نتيجه مساوي نيز وضع اين تيم را با مشكل روبه‌رو خواهد كرد.

دكتر "بيژن ذوالفقار نسب" اين مطلب را روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا اعلام كرد.

وي گفت: در ديدار فردا شب، بحريني‌ها بيشتر از ما دچار هراس خواهند بود چرا كه اين ديدار براي آنان حكم مرگ و زندگي را دارد.

ذوالفقارنسب با اشاره به اينكه بحرين تيمي دفاعي است و براي كسب برتري برابر تيم ايران بايد به بازي هجومي روي آورد، خاطر نشان كرد:
تغيير تاكتيك براي تيمي كه همواره به يك شيوه بازي مي‌كند، از يك سو براي آن تيم مشكل‌ساز بوده و از سوي ديگر، فرصتي مناسب را براي حريف (تيم ايران) بوجود خواهد آورد.

وي ادامه داد: تغيير شيوه بازي بحرين بي‌شك به نفع ايران خواهد بود، البته چنانچه كادر فني تيم ايران در برابر حملات بي‌محاباي بحريني‌ها برنامه دقيق و مدوني نداشته باشند، چه بسا اينكه ما دچار مشكل شويم.

سرمربي تيم فوتبال سايپا در عين حال شرايط كلي تيم ايران را مطلوب ارزيابي كرد و خاطر نشان كرد كه تيم ايران به هر شكل ممكن بايد كار را در تهران تمام كند و بازي برابر ژاپن به يك مسابقه تشريفاتي تبديل شود.

ذوالفقار نسب همچنين به اين نكته تاكيد كرد كه، چنانچه وضع صعود يا عدم صعود تيم ايران به بازي برابر ژاپن موكول شود، به علت ميزباني ژاپن در ديدار آخر ما دچار مشكل خواهيم شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در عين حال پيروزي در برابر بحرين در بازي فردا شب را دور از دسترس ندانست و يادآور شد كه با يك برنامه‌ريزي خوب و كامل از سوي كادر فني دستيابي به اين مهم دور از دسترس نخواهد بود.

تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و بحرين در چارچوب مرحله مقدماتي جام جهاني ‪ ۲۰۰۶‬آلمان، ساعت ‪ ۱۹/۰۵‬دقيقه فردا چهارشنبه در ورزشگاه آزادي تهران به مصاف هم مي‌روند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23940

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بيژن ذوالفقارنسب: هراس بحرين بيشتر از ايران است، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016