سه شنبه 17 خرداد 1384

فركي: ميرزاپور، هاشميان و گل محمدي مشكلي براي بازي ندارند، ايسنا

فارغ از حساسيت ايجاد شده، تلاشمان را براي صعود انجام خواهيم داد

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال


مربي تيم ملي فوتبال كشورمان در خصوص آخرين وضعيت تيم ملي براي حضور در برابر بحرين گفت: تمامي بازيكنان در آمادگي كامل به سر مي‌برند و هيچ مشكلي براي ديدار برابر بحرين وجود ندارد.

حسين فركي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار داشت: تمام شرايط براي انجام يك بازي زيبا و جذاب فراهم است. كليه‌ي بازيكنان در آمادگي كامل به سر مي‌برند و هيچ مشكلي براي اين ديدار وجود ندارد.

وي تاكيد كرد: از هر لحاظ تيم براي انجام يك ديدار مقتدرانه آماده است و با رفع مصدوميت جزيي ميرزاپور، گل محمدي و هاشميان نيز دغدغه‌اي در خصوص مشكلات ناشي از مصدوميت نخواهيم داشت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مربي تيم ملي فوتبال اظهار داشت: با توجه به حساسيت‌هاي ايجاد شده قبل از ديدار برابر بحرين تيم ملي فارغ از كليه‌ي اين جريانات به دنبال انجام يك بازي حرفه‌اي است، سعي و تلاشمان را خواهيم كرد تا يك بازي هدفمند و مقتدر را كه لايق فوتبال كشورمان است ارايه دهيم.

فركي با اشاره به شرايط تيم ملي فوتبال بحرين گفت: بحرين انگيزه‌ي زيادي براي كسب برتري در برابر ايران دارد و قطعا انتحاري به ميدان خواهد آمد. ما نيز برنامه‌اي هماهنگ را براي نتيجه‌گيري برابر اين تيم آماده كرده‌ايم كه در زمين به نمايش خواهيم گذاشت.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23960

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فركي: ميرزاپور، هاشميان و گل محمدي مشكلي براي بازي ندارند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016