چهارشنبه 18 خرداد 1384

حمیداستیلی: بحرین حریف آسانی نیست، مهر

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال و مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت : بازیکنان تیم ملی می توانند با ارائه یک فوتبال آگاهانه و منطقی بحرین را در ورزشگاه آزادی شکست دهند.
حمید استیلی در گفت و گو با خبرنگار" مهر" ضمن بیان این مطلب افزود : ما در دیدار برابر کره شمالی فوتبال خوبی را به نمایش نگذاشتیم اما مهم سه امتیازی بود که کسب کردیم و شانس صعودمان را افزایش دادیم.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: بازی با بحرین برای ما یک دیدار حساس و سرنوشت ساز است که باید با ارائه فوتبالی آگاهانه و منطقی این دیداررا با پیروزی پشت سر بگذاریم و به جام جهانی صعود کنیم. هر چند که باید به این نکته مهم هم توجه کرد که بحرین حریف آسانی نیست وباید مراقب ترفندهای خاص آنها بود.
استیلی ادامه داد: قطعا صعود تیم ملی به جام جهانی باعث شادی مضاعف مردم خواهد شد و امیدوارم ملی پوشان کشورمان بتوانند در دیدار فردا به این مهم جامه عمل بپوشانند.
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان از حضورش در ورزشگاه آزادی خبرداد و افزود: بنابردرخواست فدراسیون فوتبال که خواهان حضور بازیکنان تیم ملی در سال 1998 بوده اند فردا به ورزشگاه آزادی خواهم رفت تا به همراه سایر مردم به تشویق تیم ملی بپردازیم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان به آخرین وضعیت این تیم اشاره کرد و گفت : پس از دیدار تدارکاتی که روز گذشته داشتیم تمریناتمان را برای دیدار روز شنبه مقابل ابومسلم پیگیری خواهیم کرد. خوشبختانه همه بازیکنان در شرایط ایده الی قراردارند و از نظر آمادگی جسمانی بهتر از گذشته شده اند و برای دیدار با ابومسلم هیچ مشکلی ندارند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23995

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حمیداستیلی: بحرین حریف آسانی نیست، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016