چهارشنبه 18 خرداد 1384

۸ نفر از تيم ۴ سال قبل هنوز هم هستند، ايران ورزشي

ايران ورزشى- ۸ نفر از بازيكنانى كه ۴ سال قبل در بازى برگشت ايران - بحرين حضور داشتند حالا هم درتيم ملى ايران بازى مى كنند.
عليرضا واحدى نيكبخت، على كريمى، مهدى مهدوى كيا، ابراهيم ميرزاپور، رحمان رضايى، على دايى، يحيى گل محمدى و جواد نكونام بازيكنانى هستند كه در آن مسابقه در تركيب اصلى ايران حضور داشتند و حالا هم براى تيم ملى بازى مى كنند.
از اين جمع ۸ نفره فقط عليرضا واحدى نيكبخت است كه فعلاً در تركيب فيكس ايران قرار ندارد. يعنى ۷ نفر از بازيكنانى كه در باخت ۳ - يك ايران به بحرين سهيم بوده اند حالا هم در تركيب فيكس ايران هستند.
البته رحمان رضايى ۲ اخطاره است و او هم بايد از روى سكوها بازى را ببيند. در تيم ۴ سال قبل ايران سيروس دين محمدى، افشين پيروانى، حامد كاويانپور و على سامره هم بازى مى كردند كه سامره درآن مسابقه به جاى نكونام وارد زمين شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ايران آن بازى را ۳ - يك باخت و به جام جهانى صعود نكرد. در حالى كه پيروزى مقابل بحرين مساوى بود. با صعود ايران به جام جهانى- تك گل ايران در آن مسابقه را كاپيتان على دايى زد بازيكنى كه هنوز هم كاپيتان تيم ملى است.
بازيكنانى كه در دوره قبل هم در تيم ملى بوده اند مى خواهند با شكست دادن بحرين و صعود به جام جهانى خاطرات تلخ ۴ سال قبل را فراموش كنند. آيا آنها به خواسته خود مى رسند؟

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24011

فهرست زير سايت هايي هستند که به '۸ نفر از تيم ۴ سال قبل هنوز هم هستند، ايران ورزشي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016