پنجشنبه 26 خرداد 1384

جوان ايراني‌تبار ژاپني به يك قهرمان در دنياي بيس‌بال ژاپن تبديل مي‌شود، ايرنا

توكيو، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۳/۲۶‬
خارجي. ژاپن. ورزشي. بيس‌بال.

"آري درويش" جوان ايراني‌تبار ژاپني كه فعاليت خود در ليگ حرفه‌اي بيس- بال، محبوبترين ورزش در ژاپن را آغاز كرده‌است ، در حال تبديل شدن به يك قهرمان در ميان هواداران اين رشته در ژاپن است.

درويش كه بازيكن تيم "نيپون هام فايترز" است ديروز چهارشنبه" در نخستين مسابقه حرفه‌اي خود، همانگونه كه دست‌اندركاران پيش بيني مي‌كردند، توانست كارنامه درخشاني از خود باقي بگذارد.

درويش در مسابقه ديروز تيم‌هاي بيس بال نيپون‌هام با هيروشيما توانست كه با پرتاب توپ‌هاي سريع و گمراه‌كننده ، تيمش را به پيروزي برساند.

روزنامه ورزشي نيكان اسپورت روزپنجشنبه با اشاره به بازي درخشان درويش نوشت كه يك قهرمان ديگر در جهان بيس بال در ژاپن پديدار شد.

بازتاب بازي خوب درويش بگونه‌اي در ژاپن گسترده بود كه تيتر نخست بخشهاي ورزشي بسياري از روزنامه‌هاي ژاپني در روز پنجشنبه، به او اختصاص داده شده است.

درويش كه هم اكنون نامش براي بيشتر ژاپني‌ها آشناست، پدرش ايراني و مادورش ژاپني است.

درويش متولد شهر اوساكا دومين شهر بزرگ ژاپن بوده و داراي ‪ ۱۹۵‬سانتي متر قد و ‪ ۸۴‬كيلوگرم وزن است .

وي زمستان گذشته به علت سيگار كشيدن پيش از سن بلوغ، بشدت مورد نكوهش رسانه‌ها و مربيان تيم خود قرار گرفته بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در ژاپن كشيدن سيگار و نوشيدن مشروبات الكلي تاپيش از رسيدن به سن بلوغ كه ‪ ۲۰‬سالگي مي‌باشد، ممنوع است.

درويش پس از پايان مسابقه خود، در برابر نزديك به ‪ ۲۵‬هزار ژاپني هوادار ورزش بيس بال گفت از اين اقدام خودبسيار پشيمان بوده و همواره در فكر اين بوده كه با عمل خود، اين موضوع را جبران كرده و دين خود به هوادارانش را اعطا كند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24569

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'جوان ايراني‌تبار ژاپني به يك قهرمان در دنياي بيس‌بال ژاپن تبديل مي‌شود، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016