سه شنبه 14 تير 1384

كشتي آزاد جوانان جهان در ليتواني: مرادي گنجي به فينال رسيد، ايرنا

تهران ، ايرنا ‪۸۴/۰۴/۱۴‬
خارجي. داخلي. ورزشي. كشتي آزاد.

مسابقه‌هاي كشتي آزاد قهرماني جوانان زير ‪ ۲۰‬سال جهان در سال ‪ ۲۰۰۵‬پيش از ظهر امروز سه‌شنبه در شهر "ويلنيوس" پايتخت كشور ليتواني آغاز شد.


در نخستين روز اين مسابقه‌ها كه در سالن ورزشي "ليتوبوس ريتو" شهر "ويلنيوس" برگزار مي‌شود ، رقابت هاي چهار وزن نخست / وزن‌هاي ‪۷۴ ،۶۰ ،۵۰‬ و ‪ ۹۶‬كيلوگرم/ برگزار شد و كشتي‌گيران شركت‌كننده در اين چهار وزن تا ظهر روز سه‌شنبه سه دور با يكديگر به رقابت پرداختند.

روابط عمومي فدراسيون كشتي ، نتايج چهار كشتي‌گير تيم كشتي آزاد جوانان ايران را در اين چهار وزن به اين شرح اعلام كرد :
......................................................................


** دور نخست :
.............

در وزن ‪ ۵۰‬كيلوگرم ، "وحيد جلالي بهار" ، "الكساندر مينين" از مولداوي را در دو تايم پياپي با حساب ‪ ۲‬بر صفر از پيش رو برداشت.

در وزن ‪ ۶۰‬كيلوگرم ، "محسن جهانبخشيان" با حريف مولداوي خود به نام "ياروسلاو توركانوف" روبرو شد و موفق شد در دو زمان پياپي و با نتايج ‪ ۶‬بر صفر و ‪ ۵‬بر ‪ ۲‬او را مغلوب سازد.

در وزن ‪ ۷۴‬كيلوگرم ، "جمال ميرزايي" در مصاف با "آندره تائوكي" از مولداوي در وقت نخست ‪ ۲‬بر صفر و در وقت بعدي يك بر صفر به پيروزي رسيد.

در وزن ‪ ۹۶‬كيلوگرم ، "اميرعباس مرادي گنجي" در نخستين كشتي خود در يك فينال زودرس به مصاف حريف روسي خود به نام "توختار تمرزاف" رفت كه در وقت اول يك بر صفر و در دو دقيقه دوم ‪ ۵‬بر يك او را شكست داد كه پيروزي مرادي گنجي ، روحيه تيم ايران را دو چندان كرد.


** دور دوم :
............

در وزن ‪ ۵۰‬كيلوگرم ، "وحيد جلالي بهار" به مصاف "ايلياز اوزامبيك‌اف" كشتي‌گير قرقيزستاني رفت كه در دو دقيقه نخست يك بر يك به پيروزي رسيد اما در وقت دوم ‪ ۲‬بر يك و در زمان سوم ‪ ۴‬بر يك مغلوب كشتي‌گير قرقيز شد و به گروه بازنده‌ها رفت.

در وزن ‪ ۶۰‬كيلوگرم ، "محسن جهانبخشيان" در مصاف با "انگل كيودو" از آمريكا در دو دقيقه نخست ‪ ۲‬بر صفر به پيروزي رسيد، در وقت دوم ‪ ۴‬بر صفر باخت و در زمان سوم ‪ ۲‬بر يك به پيروزي رسيد.

در وزن ‪ ۷۴‬كيلوگرم ، "جمال ميرزايي" در مصاف با "آلبرت ساتيروف" از روسيه در دو وقت پياپي با نتايج ‪ ۴‬بر يك و يك بر صفر شكست خورد و به گروه بازنده‌ها رفت.

در وزن ‪ ۹۶‬كيلوگرم ، "اميرعباس مرادي گنجي" در مصاف با "ميندوگاس رامبوتيس" كشتي‌گير ليتواني در دو دقيقه اول ‪ ۴‬بر صفر و در زمان دوم ‪ ۷‬بر صفر به پيروزي رسيد.


** دور سوم :
............

در وزن ‪ ۵۰‬كيلوگرم ، "وحيد جلالي بهار" براي كسب مدال برنز بايد ابتدا حريفي از تركيه و سپس گرجستان را از پيش رو بردارد تا به مدال برنز برسد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در وزن ‪ ۶۰‬كيلوگرم ، "محسن جهانبخشيان" در ديدار با "تاكاسوكا نوريوكي" از ژاپن در دو زمان پياپي با نتايج ‪ ۲‬بر صفر و ‪ ۲‬بر يك شكست خورد و همين حريف ژاپني نيز مغلوب كشتي‌گير روسي شد و جهانبخشيان شانس كسب مدال را از دست داد.

در وزن ‪ ۷۴‬كيلوگرم ، "جمال ميرزايي" در گروه بازنده‌ها بايد رقباي خود از انگلستان ، كانادا و جمهوري آذربايجان را شكست دهد تا به مدال برنز دست يابد.

در وزن ‪ ۹۶‬كيلوگرم، "اميرعباس مرادي گنجي" با اقتدار در دو زمان پياپي با نتايج ‪ ۴‬بر صفر و ‪ ۲‬بر صفر "استفان كارر" از مجارستان را شكست داد و به ديدار فينال و نبرد با "رضا ايليدرين" از تركيه راه يافت.

اين گزارش حاكي است: مراسم وزن كشي چهار وزن نخست بعدازظهر روز دوشنبه به خاطر تاخير در ورود تيم‌هاي قزاقستان ، قرقيزستان و رژيم اشغالگر قدس با ‪ ۲۵‬دقيقه تاخير برگزار شد.

لازم به ذكر است ، تيم رژيم اشغالگر قدس در اين چهار وزن ، دو كشتي‌گير در وزن‌هاي ‪ ۶۰‬و ‪ ۷۴‬كيلوگرم دارد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25545

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'كشتي آزاد جوانان جهان در ليتواني: مرادي گنجي به فينال رسيد، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016