جمعه 13 آبان 1384

ناصر ابراهیمی، مربی تیم فوتبال پرسپولیس: تعویق دیدار با استقلال نشان از ضعف برنامه ریزی فدراسیون فوتبال دارد، مهر

هر تیمی مرکز زمین را در اختیار بگیرد برنده است

تعویق دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال از ضعف و بی برنامگی مسوولان برگزاری این دیدار حکایت می کند. ضمن اینکه برگزاری این بازی در یک روز غیر تعطیل منطقی نیست.

ناصر ابراهیمی درگفت وگو با خبرنگار "مهر" ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: فدراسیون فوتبال این بازی را به تعویق انداخته واکنون سوال اینجاست که چرا این بازی را لااقل ساعت 5 عصربرگزارنمی کنند تا کارمندان، دانش آموزان و دانشگاهی ها هم بتوانند آن را تماشا کنند؟ درضمن بابت این تعویق ، ما مجبورم 5 میلیون تومان بیشتربابت پول هتل هزینه کنیم اما چه کسی حاضراست ضررتیم ما را بدهد؟ جالب اینکه فدراسیون فوتبال پس ازاین دیدارقصد دارد 10 روزبازی ها را تعطیل کند که این هم بازبه ضعف برنامه ریزی بازمی گردد. درفوتبال اروپا ، تیم ها چهارشنبه شب درجام باشگاه های اروپا بازی می کنند و سه روزبعد درلیگ های خودشان به میدان می روند. اما دراینجا به خاطرهردیدارتیم ملی ، لیگ را تعطیل می کنند و این به هیچ وجه کارصحیحی نیست.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مربی پرسپولیس درادامه درخصوص وضعیت سرخپوشان تصریح کرد: وضعیت کلی تیم خوب است و احتمالا دربازی با استقلال با دو، سه تغییربه میدان می رویم. البته جراحت پای ابراهیم اسدی باعث شده که به احتمال بسیار قوی او را برای این دیدار به خدمت نداشته باشیم . ضمن اینکه من اعتقاد دارم هر تیمی در این دیدار در مرکز زمین پیروز باشد می تواند توانایی خود را به حریف دیکته کند و روند بازی را در اختیار بگیرد.

ابراهیمی درپایان افزود: من از تماشاگران می خواهم فقط تیم خودشان را تشویق کنند و به مربیان تیم های حریف احترام بگذارند.این بازی درسطح جهان به نمایش درمی آید. بنابراین باید به لحاظ کیفی و اخلاقی در مرتبه بالایی قرار داشته باشد.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/27081

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ناصر ابراهیمی، مربی تیم فوتبال پرسپولیس: تعویق دیدار با استقلال نشان از ضعف برنامه ریزی فدراسیون فوتبال دارد، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016