سه شنبه 17 آبان 1384

جادوگر با رسانه‌ها قهر کرد! کريمي: يک‌ صدم‌ بازيکنان‌ کره‌اى‌ و ژاپنى‌ حمايت‌ نشده‌ام‌، خبر ورزشی

علی کريمی

على‌ کريمى‌ خودش‌ را ممنوع‌المصاحبه‌ کرد!
شماره‌ 8 بايرن‌مونيخ‌ مثل‌ تمام‌ ادوار گذشته‌ اولين‌ لژيونرى‌ بود که‌ در اردوى‌ تيم‌ملى‌ شرکت‌ کرد و برخلاف‌ برخى‌ها! همچنان‌ مثل‌ روز اولى‌ که‌ به‌ تيم‌ملى‌ رسيد با عشق‌ و انگيزه‌ در کنار ملى‌پوشان‌ تمرين‌ مى‌کند!
على‌ ديروز خيلى‌ محترمانه‌ از انجام‌ مصاحبه‌ با رسانه‌ها طفره‌ رفت‌ و دليلش‌ را هم‌ نگفت‌ تا اينکه‌ يکى‌ از بازيکنان‌ تيم‌ملى‌ به‌ ما گفت: على‌ از رسانه‌هاى‌ ايرانى‌ دلخور است، او مى‌گويد مطبوعات‌ کره‌ و ژاپن‌ از بازيکنانشان‌ حمايت‌ زيادى‌ مى‌کنند، سر تمرين‌ منچستر دهها تصويربردار و خبرنگار کره‌اى‌ اخبار مربوط‌ به‌ پارک‌جى‌سونگ‌ را پوشش‌ مى‌دهند و دهها گزارشگر ژاپنى‌ با حضور در شهر هامبورگ‌ از «تاکاهارا» هموطنشان‌ حمايت‌ مى‌کنند اما من‌ در بايرن‌مونيخ‌ تنها مانده‌ام. حمايت‌ از پارک‌جى‌سونگ‌ و تاکاهارا شانس‌ آنها را براى‌ تصاحب‌ عنوان‌ بهترين‌ بازيکن‌ آسيا افزايش‌ داده‌ است‌ و اصلاً‌ در منچستر و هامبورگ‌ توجه‌ ويژه‌اى‌ به‌ آنها مى‌شود چون‌ از جانب‌ رسانه‌هاى‌ کشورهايشان‌ حمايت‌ مى‌شوند ولى‌ متأسفانه‌ رسانه‌هاى‌ ايرانى‌ حتى‌ يک‌ صدم‌ آنها از من‌ هموطنشان‌ حمايت‌ نکرده‌اند و اين‌ به‌ ضرر من‌ و فوتبالمان‌ بوده‌ است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

از سويى‌ يکى‌ ديگر از همبازيان‌ کريمى‌ مى‌گفت: چون‌ على‌ اين‌ اواخر در بايرن‌مونيخ‌ نيمکت‌نشين‌ شده‌ با خبرنگاران‌ مصاحبه‌ نکرد تا سئوال‌ پيچ‌ نشود و دوست‌ ندارد در مورد «اين‌رروزها» صحبت‌ کند.
به‌ هر حال‌ على‌ کريمى‌ که‌ تا چند سال‌ قبل‌ در ايران‌ بود مى‌داند وضعيت‌ اقتصادى‌ رسانه‌هاى‌ ايرانى‌ با کره‌اى‌ها و ژاپنى‌ها قابل‌ مقايسه‌ نيست‌ و حقوق‌ يک‌ ماه‌ خبرنگار ايرانى‌ کفاف‌ خريدارى‌ بليت‌ رفت‌ به‌ آلمان‌ را هم‌ نمى‌دهد و کارى‌ از دست‌ ما ساخته‌ نيست‌ جز افتخار به‌ وجود على‌ کريمي! ستاره‌اى‌ که‌ بدون‌ امکانات‌ به‌ اينجا رسيد. ما همگى‌ از يک‌ جنس‌ هستيم، على‌ آقاى‌ کريمي!

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/27232

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'جادوگر با رسانه‌ها قهر کرد! کريمي: يک‌ صدم‌ بازيکنان‌ کره‌اى‌ و ژاپنى‌ حمايت‌ نشده‌ام‌، خبر ورزشی' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016