شنبه 21 آبان 1384

برانکو: يكي ديگر از اتفاقات عجيب فوتبال رخ داد! بازيكنان از تمام توان خود استفاده نكردند، ايسنا

بازيكنان در هنگام حمله آرامش كافي نداشتند

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال


سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان گفت: بازيكنان ما تحت تاثير جو منفي كه پيش از مسابقات چهارجانبه تهران بوجود آمده حريف را دست كم گرفتند.

برانكو ايوانكوويچ در خصوص شكست تيم ملي مقابل مقدونيه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) اظهار كرد: در بازي با مقدونيه يك بار ديگر اتفاقات عجيب فوتبال دست به دست هم داد و تيم ما با وجود حملات بسيار مغلوب شد اما مقدونيه تنها دو فرصت به دست آورد و از آنها استفاده كرد.

سرمربي تيم ملي تصريح كرد: بازيكنان ما اسير جو منفي كه پيش از مسابقات چهار جانبه تهران در مورد ضعيف بودن تيم‌هاي حاضر در اين مسابقات بوجود آمده بود شده و حريف خود را دست كم گرفتند. آنها خود را از قبل پيروز ميدان مي‌دانستند و از تمام توان خود استفاده نكردند.

وي ادامه داد: پيش از شروع اين بازي رسانه‌ها اين ذهنيت را در بازيكنان بوجود آورده بودند كه تيم‌هاي حاضر در مسابقات تيم‌هاي ضعيفي بوده و توانايي زيادي ندارند و اين مساله وارد ضمير ناخودآگاه بازيكنان شده بود. آنها با اين ذهنيت وارد ميدان شدند و فكر مي‌كردند مي‌توانند به راحتي حريف را شكست دهند.

برانكو افزود: متاسفانه عده‌اي همواره تيم‌هاي حريف ايران را تحقير مي‌كنند. اما مقدونيه تيم كوچكي نبود. به هر حال آنها يك تيم اروپايي بودند كه شيوه‌ي خاص منطقه‌ي خود را در بازي ارايه دادند.

ايوانكوويچ در خصوص عملكرد بازيكنان تيمش در اين ديدار تصريح كرد: ما تيم برتر ميدان بوديم و با تدارك حملات گسترده موقعيت‌هاي زيادي را براي خود خلق كرديم. متاسفانه در زدن ضربات آخر دقت كافي نداشتيم و از موقعيت‌هاي خود استفاده لازم را نبرديم. بازيكنان ما در هنگام حمله آرامش كافي نداشتند و به راحتي موقعيت‌ها را از دست دادند. مقدونيه فقط با دو حمله توانست تيم ما را شكست دهد.

سرمربي تيم ملي در مورد بي‌انگيزگي تعدادي از ملي‌پوشان اظهار كرد: بازيكنان ما بي‌انگيزه نبودند. آنها تمايل زيادي به پيروزي داشتند اما توان خود را براي پيروزي به كار نبردند. بازيكنان مي‌خواستند تا براي مسابقات جام جهاني و مسابقات ليگ سالم مانده و خود را از مصدوميت دور كنند. آنها با احتياط بازي كرده تا دچار مصدوميت نشوند و اين عمدا پيش نيامد و بازيكنان تيم ملي به صورت ناخودآگاه به اين شيوه بازي كردند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

برانكو با اشاراه به ديدار آينده تيم ملي با توگو تاكيد كرد: ما با بهترين تركيب خود به مصاف توگو مي‌رويم تا بتوانيم اين تيم را شكست دهيم. اين مسابقات تداركاتي است و در بازي با مقدونيه نيز شش بازيكن ذخيره خود را ارزيابي كرديم و توانايي‌هاي آنها را سنجيديم. اين تعويض‌هايي بود كه ما پيشاپيش طراحي كرده بوديم و فرصت را در اختيار اين بازيكنان قرار داديم تا توانايي و استعداد خود را به نمايش بگذارند. هيچ كدام از بازيكنان خود را به دليل نمايش ضعيف از بازي بيرون نياوردم، تعويض‌ها فقط براي ارزيابي ساير نفرات ملي‌پوش بود.

وي در پايان خاطر نشان كرد: رسانه‌ها يار دوازدهم تيم ملي هستند و بايد در اين فرصت باقيمانده تا جام جهاني به حمايت از ملي‌پوشان خود بپردازند. رسانه‌ها در اين چند روز جو منفي را نسبت به تيم‌هاي حاضر در مسابقات چهار جانبه تهران بوجود آورده و آنها را تيم‌هاي بسيار ضعيفي معرفي كردند، در حالي كه اين تيم‌ها بسيار منسجم و با قدرت هستند. تيم پاراگوئه شانه به شانه‌ي برزيل و آرژانتين حركت كرده است.بازيكنان تيم ملي تحت تاثير اين فضاي منفي خود را از قبل پيروز دانسته و نتوانستند مقدونيه را شكست دهند.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/27333

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برانکو: يكي ديگر از اتفاقات عجيب فوتبال رخ داد! بازيكنان از تمام توان خود استفاده نكردند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016