جمعه 4 آذر 1384

دادكان: برانكو همواره از نقطه نظرات و انتقاد‌هاي مثبت استقبال كرده است، ديدار با آرژانتين تکذيب می شود، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

رييس فدراسيون فوتبال گفت: برانكو ايوانكوويچ همواره از نقطه نظرات و انتقادات مثبت با رويي گشاده استقبال كرده و بي‌ترديد به اين راه ادامه خواهد داد.

دكتر محمد دادكان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره‌ي جلسه‌ي اعضاي بلند پايه‌ي فدراسيون فوتبال، كادر فني تيم ملي، مشاوران فدراسيون با معاون سازمان تربيت بدني و مسوولان كميته‌ي ملي المپيك اظهار كرد: فدراسيون‌هاي مختلف براي توضيح مراحل كاري به معاونت سازمان مي‌آيند و اين بار نوبت به فدراسيون فوتبال رسيده بود كه ضمن ارايه‌ي توضيحات كارهاي انجام شده، نقطه نظرات سازمان تربيت بدني را دريافت كند.

وي افزود: فدراسيون فوتبال موظف به پاسخگويي به سازمان تربيت بدني، جهت بهبود عملكرد تيم ملي است و ما نيز به همين منظور در دفتر معاون اين سازمان گرد هم آمديم و بحث‌هاي بسيار خوبي نيز مطرح شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دادكان با اشاره به برانكو گفت: برانكو فردي نقدپذير است كه با دريافت نقطه نظرات، از آنها بهترين بهره‌برداري ممكن را انجام مي‌دهد. ضمن آن كه در گذشته نيز جلسه‌اي مشابه با حضور مربيان ليگ برتر و اعضاي كادر فني تشكيل شد و بي‌شك اين كار در آينده ادامه خواهد داشت.

وي در پايان انجام ديدار دوستانه‌ي تيم ملي كشورمان برابر آرژانتين را تكذيب كرد.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/27566

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دادكان: برانكو همواره از نقطه نظرات و انتقاد‌هاي مثبت استقبال كرده است، ديدار با آرژانتين تکذيب می شود، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016