چهارشنبه 9 آذر 1384

كريم باقري: نياز باشد به تيم ملي بازمي‌گردم، ايسنا

توانايي قهرماني را داريم

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال


كريم باقري يكي از شاخص‌ترين بازيكنان پرسپوليس در ليگ پنجم است، وي باور دارد پرسپوليس توانايي قهرماني در اين فصل ليگ برتر را دارد.

كريم باقري پس از برتري يك بر صفر پرسپوليس در ديدار روز سه‌شنبه برابر پاس به خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: بازي بسيار خوبي را انجام داديم و تمامي نفرات تلاششان را براي رسيدن به پيروزي انجام دادند.

وي افزود: بازي از استرس و حساسيت بالايي برخوردار بود و شايد به همين دليل برخي تنش‌ها ميان بازيكنان به وجود آمد، در هر صورت هواداران از پرسپوليس پيروزي مي‌خواستند و خوشبختانه ما در اين بازي مهم دل آنها را شاد كرديم و معتقدم با تداوم اين شرايط مي‌توانيم قهرمان شويم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

باقري كه نقطه‌ي قابل اتكاي خط دفاع پرسپوليس است در اين مورد نيز گفت: در هر صورت تيم‌ها براي رسيدن به پيروزي بايد در كنار گل زني به گل نخوردن نيز توجه كنند، من به اتفاق ساير نفرات وظيفه‌مان را انجام مي‌دهيم و معتقدم تيم هر نتيجه‌اي به دست آورد تمامي نفرات در آن سهيم هستند.

باقري در پايان در مورد تمايلش براي بازگشت به تيم ملي ايران گفت: بازي در تيم ملي افتخار بزرگي است، البته من از تيم ملي خداحافظي كرده‌ام، اما اگر كادر فني حضورم در تيم را مفيد بدانند در خدمت تيم ملي خواهم بود.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/27662

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'كريم باقري: نياز باشد به تيم ملي بازمي‌گردم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016