پنجشنبه 22 دي 1384

تلاش سرمربي آنگولا براي اثبات اتفاقي نبودن صعود تيمش به جام جهاني آلمان، ايرنا

تهران،خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۱۰/۲۲‬

" لويي اوليويرا گونكالوس " سرمربي آنگولا اميدوار است كه پس از شروع تلاش شاگردانش در جام ملتهاي افريقا بتواند موقعيت دور از انتظار آنگولا را در مرحله نهايي جام جهاني ‪ ۲۰۰۶‬آلمان تقويت كند.

به گزارش خبرگزاري رويترز از قاهره ، آنگولا برخلاف احتمالاتي كه مي‌رفت توانست به جام جهاني آلمان صعود كند و اكنون " گونكالوس " نياز به آن دارد تا با استفاده از تمام تجربيات خود در سطح بين‌المللي ثابت كند كه اين صعود آنگولا اتفاقي نبوده است .

اين سرمربي از ديرباز راهنماي تيم‌هاي ملي آنگولا بود و با يك طيف كامل از تيم‌ها از زير پانزده ساله‌ها گرفته تا تيم بزرگسالان همكاري داشت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي مسئول تيم زير بيست ساله‌هاي آنگولا بود كه در سال ‪ ۲۰۰۱‬قهرمان جوانان افريقا شد و به همراه بسياري از بازيكنانش به سطح كامل بين‌المللي ارتقاء يافت .

اين سرمربي ‪ ۴۸‬ساله كه مدت كوتاهي در ليگ‌هاي سطح پايين تر بازي كرد در دسامبر ‪ ۲۰۰۳‬پس از بركناري " اسماييل كورتز " سرمربي برزيلي آنگولا رهبري تيم ملي بزرگسالان را به‌دست گرفت .

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/28332

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تلاش سرمربي آنگولا براي اثبات اتفاقي نبودن صعود تيمش به جام جهاني آلمان، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016