جمعه 7 بهمن 1384

عطاءاله بهمنش: گزارشگران ما فکر می کنند نابغه اند، آنها درجا می زنند، مهر

عطاءاله بهمنش گزارشگر قدیمی صدا و سیما باریک بینی ، تسلط برچندین زبان خارجی، آگاهی بر آنچه در دنیای ورزش می گذرد و بی طرف بودن را ازجمله ویژگی های اصلی یک گزارشگر برشمرد.
بهمنش درگفت و گو با خبرنگار "مهر" اظهار داشت: گزارشگران امروزما معتقدندکه نابغه اند و دردنیا بهترین هستند و همین عامل سبب می شود تا نتوانند پیشرفت کنند. چنانچه کسی می خواهد پیشرفت کند قبل ازهرچیزباید وسعت نظرداشته باشد.

گزارشگر قدیمی کشورمان گفت: بعضی وقت ها می بینم که گزارشگران دربین دو نیمه با کارشناسان داوری تماس می گیرند و نظرآنها را درخصوص صحنه های مشکوک داوری جویا می شوند، حال آنکه به اعتقاد من یک گزارشگر خوب باید درک بسیاربالایی ازفوتبال داشته باشد و خودش بتواند بی طرفانه به تحلیل صحنه ها بپردازد. این یکی از اصلی ترین ویژگی های یک مجری و گزارشگر است که متاسفانه گزارشگران و مجریان ما واجد آن نیستند. ازآنجا که حاضرهم نیستند به نصیحت اهل فن گوش دهند درنتیجه درجا می زنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بهمنش درپایان افزود: درکشورانگلستان بارندگی زیاد است و گزارشگران به گزارش فوتبال دراین نوع آب و هوا عادت دارند اما چند هفته قبل یکی ازبازی های لیگ ما درهوای بارانی انجام شد که برکیفیت بازی اثرنامطلوب گذاشته شده بود. با این اوصاف گزارشگرمسابقه هرگزبه این موضوع و اینکه فوتبال تحت چه شرایط برگزارمی شود اشاره ای نکرد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/28552

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عطاءاله بهمنش: گزارشگران ما فکر می کنند نابغه اند، آنها درجا می زنند، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016