جمعه 28 بهمن 1384

براي نخستين بار در تاريخ هندبال ايران؛ تيم ملي به جمع چهار تيم برتر آسيا رسيد، ايسنا

ايران در مسابقات قهرماني آسيا از سد چين گذشت

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرماني - همگاني


براي نخستين بار در تاريخ هندبال كشور تيم ملي بزرگسالان ايران به جمع چهار تيم نهايي مسابقات قهرماني آسيا راه يافت.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، تيم ملي هندبال بزرگسالان ايران كه در مسابقات قهرماني آسيا در تايلند حضور دارد در سومين ديدار خود با نتيجه ي31 بر 15 مقابل چين پيروز شد تا نخستين تجربه‌ي حضور در جمع چهار تيم برتر اسيا را بچشد.

ايران در روز نخست با نتيجه‌ي 25 بر 28 از سد تيم ژاپن گذشت و در دومين روز رقابتها نيز با نتيجه‌ي 21 بر 20 مغلوب قطر شد.

تيم ايران در گروه دوم مسابقات قهرماني آسيا با تيم‌هاي قطر، ژاپن و چين همگروه بود كه در پايان مرحله‌ي اول تيم قطر با شش امتياز و ايران با چهار امتياز به مرحله‌ي بعد راه يافتند.

در گروه يك اين رقابت‌ها نيز تيم‌هاي كويت، بحرين، كره‌ي جنوبي،‌ اردن و تايلند حضور داشتند كه تيم‌هاي كويت و كره‌ي جنوبي به ترتيب با شش و چهار امتياز به مرحله‌ي بعد صعود كردند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مرحله‌ي نيمه نهايي اين رقابت‌ها روز يكشنبه با ديدار تيم‌هاي كره‌ي جنوبي و قطر آغاز مي‌شود و تيم ايران و كويت ساعت 16 به مصاف يكديگر مي‌روند تا دو تيم راه يافته به فينال مسابقات مشخص شود.

گفتني است؛ در مسابقات قهرماني هندبال آسيا نه تيم برتر حضور داشتند كه از ميان تيم‌هاي ايران، قطر، كويت و كره‌ي جنوبي سه تيم جواز حضور در مسابقات قهرماني هندبال جهان سال 2007 آلمان را كسب مي‌كنند.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/28872

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'براي نخستين بار در تاريخ هندبال ايران؛ تيم ملي به جمع چهار تيم برتر آسيا رسيد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016