چهارشنبه 9 فروردين 1385

ليگ بسكتبال غرب آسيا: الجلا سوريه شكست دور رفت را مقابل صنام ايران جبران كرد، ايرنا

دمشق، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۵/۰۱/۰۹‬

تيم "صنام" ايران سه شنبه شب در شهر حلب به مصاف تيم "الجلا"ي سوريه رفت و در پايان، بازي را با حساب "‪ " ۸۶ - ۷۵‬به ميزبان واگذار كرد.

به گزارش خبرنگار ورزشي ايرنا، اين ديدار در چارچوب پيكارهاي مرحله‌ي يك چهارم پاياني رقابت‌هاي اولين دوره‌ي ليگ بسكتبال باشگاه‌هاي غرب آسيا و در حضور سه هزار تماشاگر در ورزشگاه "الجلا" شهر حلب برگزار شد.

بنابر اين گزارش، تيم الجلا از دقايق نخست، بازي هجومي را در دستور كار خود قرار داد، در حالي كه بازيكنان صنام شيوه دفاعي نفر به نفر(من تو من) را در پيش گرفتند.

اين شيوه سبب شد كه ياران الجلا بتوانند نبض بازي را در دست گيرند و كوارتر اول را با حساب "‪ "۱۴ -۱۹‬به نفع خود به پايان برسانند.

گرچه صنام در كوارتر دوم به خود آمد و سعي كرد، شكست را جبران كند، اما اين كوارتر را نيز با نتيجه‌ي " ‪ "۱۸ -۱۹‬به الجلا واگذار كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در كوارترهاي سوم و چهارم نيز سوري‌ها به ترتيب با نتايج "‪ "۲۰ - ۲۱‬و "‪ "۲۳ - ۲۷‬حريف را شكست دادند.

بدين ترتيب الجلا در هر چهار كوارتر، پيروز از ميدان خارج شد. اين پيروزي تا ميزان زيادي مديون بازي موثر "كندك جانسون" يار آمريكايي تبار الجلا بود.

اين بازيكن با ‪ ۳۶‬امتياز، موثرترين بازيكن الجلا بود و در مقابل "داني جانسون" آمريكايي بيشترين امتياز را براي تيم صنام كسب كرد.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/29474

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ليگ بسكتبال غرب آسيا: الجلا سوريه شكست دور رفت را مقابل صنام ايران جبران كرد، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016